pühapäev, 15. august 2010

Kollane




Kui ma päevaliilia Aten'it istutasin, murdus sealt kaks õit ära. Suskasin nad siis võhumõõga juurde "vaasi". Kuna päevaliilia oli nii suure ja tugeva jupina mulle antud, õitses ta rahumeeli ülejäänud õitega edasi. Kollane. Täitsa kollane.
Teisel pool kõrvits:


Pole varem näinud, et kõrvits nii pööraselt õitseks. Tavaliselt on õied ikka lehtede varju jäänud.


Ja kurgilill:


Aeg-ajalt tundub, et mul aias ainult kollaselt uhkeldavad taimed ongi. Ongi hea, et seemnest külvatud astrid mulle ninanipsu tegid ja valge-punase-kollase kombinatsiooni asemel avanevad järjepannu õied valge-roosa-lilla segu. Ja õige pea alustab õitsemist ju ka topinambur!

PS.: Palav on. Jube palav. Mees kannatab seda palavat paremini, mina olen õhtu saabudes küll omadega täitsa läbi.
Veel PS.: Tuunin praegu kasvuhoonet ja selle ümbrust. Naljakas, sest see töö oleks tulnud ju varasuvel ära teha. Aga no siis polnud ju aega! Mul on vaja kasuhoone juurde välja mõelda mingi kaar roniroosile.See peab ka talvel ilus välja nägema. Millegi pärast ei tule head ideed pähe.

5 kommentaari:

Helve ütles ...

kollane on ilus! päikese värv. selle suve värv ;))!
ilus on Su bassein ja selle ümbrus!

Tsiil ütles ...

kaare leidmiseks kola veidi internetis. kui raamatukokku viitsid minna, siis vaata ablogi 2 viimast postitust. Mõned lingid on seal ka, kus kolada.
ilmselt kõlgub see idee sul kusagil üsna lähedal, kolksab paika ja siis on juba vormistamise küsimus :D edu

mulle meeldis see esimene pilt väga, lapsed on sul ka kollasd, no heleda peaga igatahes :D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Jah, minu meelest on ka siit otsast üle tiigikese vist kõige ilusam vaade minu aias.

Aitäh linkide eest! Hakkan kohe uurima!

deia ütles ...

mulle ka kollane meeldib - selline soe ja rõõmus värv. Kusjuures minagi ei suuda ühte asja välja mõelda - terve suve olen pead murdnud ja ikkagi ei ühtegi head ideed. Lähen ka kolan nendel Tsiili soovitatud linkidel - äkki miskit plahvatab :)

Aidi ütles ...

Kollane ongi kuidagi väga hilissuve värv, niisugune küps ja valmis ja külluslik.