laupäev, 14. august 2010

Ilus aed ja ilusad mõtted

Mulle täitsa meeldib, et kuidas mu aed on hakanud kujunema. Ma ei ütle, et "mina kujundan!", sest minu aed pigem kujuneb ikka ise kuidagi. Mina olen lihtsalt see, kes kõpla ja labidaga aeg-ajalt pisut kaasa aitab.
Aga praegune kujundus ja kujunemise suund mulle meeldib.
Kui see vihm nüüd ära lõppeks, läheks aeda, kasvumaja ümbrust tuunima.
Seniks aga ilusaid pilte:




Minu idahübriid Siberia tunneb end tõeliselt hästi see suvi ja tema lõhna on mitme meetri peale tunda.
Ka flokside lõhn on hunnitu. Panen silmad kinni, pistan nina floksidesse (loodetavasti pole seal ühtegi herilast ega koibikut ;P ) ja olen kui lapsepõlvemaal, kus Vanaema maja taga floksipõõsas istusin ja floksiõitest baleriine meisterdasin. Teate ju küll, et floksiõis on kui tagurpidi baleriini kleit.



Võlts-müürilill ehk kogemata kokku juhtunud lahe kooslus ehk maajalg (kassiratas) ja lobeelia:


Ja augustikuine lillekast:


Sa vaata vaid kui petlik on aed piltides. Tegelikult domineerib praegu kollane värv: lõhislehine päevakübar + hullunult õitsev kõrvitsaküngas.  Lisaks kollane hosta ja kollane metsvits. Avastasin selle siis kui olin Thelalt saadud kuldkollase päevaliilia Aten'i  otse kogu selle kollasuse tsentrumisse istutanud. Mõtlesin küll, et kas see liiale ei lähe aga ümber istutama ei hakanud. Las olla. Mõjubki ergutavalt.

6 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Floksid on ikka tõelised maakodu lilled. Suured, lõhnavad ja õitsevad kaua.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

On jah ja hea, et mul on neid palju!

Tsiil ütles ...

otsisin pilti selle lõhislehelise kohta, aga pakkus aina siilikübarat.

Kollane aias on ütlemata tore värv.
Minul on hetkel õisi napivõitu.

Aiakujunemine on jah vahva, muidu tegeled ja tegeled kuni ühel päeval näed äkki selgelt, et vau, täitsa hea on saanud. Taimed sahisevad ka selle peale rahulolevalt, et mis sa siis mõtlesid, et magame siin või :DD

isehakanud lillekasvataja ütles ...

http://www.google.ee/imgres?imgurl=http://2.bp.blogspot.com/_a8dEMfZYPgA/Rrlq_6BjCAI/AAAAAAAAAeg/_0NBv71NW-Y/

Sealt leiad ühe mu varasema postituse koos kõnealuse päevakübaraga
Mulle see päevakübar meeldibki sellepärast, et ta on lollikindel. Iga aasta õitseb uhke vanikuna.

:D Hea, et taimed ei maga!

Köögikata ütles ...

Hmm, ma ka just ükspäev tööl flokside all kükitades ja murult nende õisi ära noppides mõtlesin ja meenutasin lapsepõlve. Eriti kummaline on sealjuures, et see lõhn kiskus mind küll kohe lapsepõlve, aga mulle absoluutselt ei meenunud mingit floksipõõsast kuskilt, lihtsalt üldine lapsepõlvetunne tuli peale.
Kassiratta-lobeeliakooslus petab küll täiesti ära. :oP
Mulle on viimasel ajal kollane väga meeldima hakanud, kohati vaat'et varjutab mu puna-roosa-lillavaimustustki.

Aidi ütles ...

Oijah. Ja kui ilus lillekast.