neljapäev, 4. september 2008

Tulbitõbise matemaatika

Tundub, et aiablogid hakkavad sügise lähenedes saiablogideks muutuma.
Mõistlik, sest mida sa nende kehvavõitu suusailmadega ikka aias teha saad.
Ainult minul vist veel puudub see imeline ahi.
Ja jääbki puuduma!
SEST...
see ahi maksab keskmiselt 1200.- vist, eks on ka kallimaid.
Keskmine tulbisibul maksab 6 kuni 10 krooni, võtame keskmise : 8 krooni
1200:8=150

150 sibulat.
Tavaliselt müüakse sibulaid kümme tükki kotis.
See teeb siis kokku 15 uut sorti.

Järeldus: vana ahi st. puuküttega pliit kärab veel küll.

8 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

No aga puupliidi ahjus saab ju veel kõige parema saia. Nii, et astu julgesti ringi.

Hiline ütles ...

Ära unistagi sellest masinast! Eriti kui mehed sellega kokkavad või kui mehed seda ostma lähevad :)
Aga minu omad oskasid ka selle odavama hinnast alla kaubelda ja et 100 eekuga plussi jäid, siis kulutasid selle 3kg minu lemmikmarki kohvile, mis seat, et mul sügavkülmas juba mitu pakki lavazzat.
Odav ei ole see masin kohe kindlasti, peaks ka hostadesse ümberarvestama :) Pluss veel see, et mu berna juba leivaküpsetiste sõltlane.

MUHEDIK ütles ...

Eee, kui iga päev küpsetada, siis see masina amortisatsioon vist eriti hull ei tuleks. Hostadesse jaa!, kui nüüd neid eriti huvitavaid sorte, siis 5-6. Aga puid saaksin heal juhul vast 3, s.t. hakkan praelt kokku hoidma ja poodi ka ei lähe niikaua kuni heinu veel võtta annab. Poeskäik 75 EEK-- jessver, vist ei tohi pea kevadeni liikuda.

Hiline ütles ...

:o)))

koduperenaine ütles ...

Samad s6nad! Aiablogidest on saanud saiablogid! Kihvt sest muidu olekski igav. Vaheldust peab olema!Igatahes ma tahan saia!!!! Hommikul kylastan kohe oma kohalikku saiapoodi!

Köögikata ütles ...

Novot, mu taanlastel on kombeks igal hommikul oma küla bensiinijaama poodi sõita ja hommikukohvi juurde sooje saiu tuua...no mul on lähimate soojade saiadeni 40km, tagasi siis samapalju ja kas nad sellepeale üldse enam soojad on?
Ja üldse, mul ei mahu vist need ülestiritud sibuladki kõik maha, rääkimata uute ostmisest. :oPP
Tegelikult ostsin juba küll omale paki Tardat ja paki laugusegu. Äkki istutaks nad oma tühja rahakotti, seal ruumi jagub. :oD

koduperenaine ütles ...

K88gikata kyll sul on ikka hea idee! Mul ka rahakotis ruumi kyll! Istutaks sinna midagi! See pood kust saaks mina sooja saia on tee ainult 5 minutit jalutamist!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Tegelikult oleks kõige vingem selline küpsetusahi, kuhu õhtul viskad ained sisse, paned kella käima ja hommikul saad sooja värsket saia. Shokolaadiga
Hmmm
Sellisest on meie peres juttu olnud tegelikult terve igaviku juba.
Arvata on, et ükspäev ta meie elamisse end smugeldab.