neljapäev, 25. september 2008

Inimesel peab olema märkmik!

V.Korzetsil on üks naljajutt nõuka ajast, kus kõigepealt õnnestus tal osta paar saapaid. Siis vedas veel rohkem ja tal õnnestus osta televiisor. Siis vedas veelgi ja tal õnnestus vaadata telerist mingit jalka matshi. Sellega tal õnnestumised lõppesidki, ei saa enam saabast teleka seest kätte.
Minul algas kah eilne päev toredasti! Lapsed ärkasid heatujuliselt ja  sõid vastuvaidlematult kõhud ilusasti täis. Siis õnnestus lapsed imekspandavalt kiirelt ja sujuvalt riidesse panna. Ja siis õnnestus mul seegi, et nii kui õue saime, jäi pesamuna mauhti oma vankris magama ja tüdruk hakkas rahumeelselt ja asjalikult liivakastis toimetama. Ma tarisin aiatööriistad õue ja hakkasin rõõmsalt aknaalusesse peenrasse murulauku istutama.
 Jaaaa lõin labida PARTSTI maasse!
Sellega mu õnnestumised lõppesidki. Kui labida mullast välja tõmbasin, oli seal küljes nagu grillvorstid kahvli otsas, kaks hüatsindi sibulat. Sibulad pikuti lõhki kõik, oeh.
Suur see kahju just pole, need olid need eelmise talve toas õitsejad aga siiski!
Vat see on kui korralikult oma tegemisi üles ei kirjuta! Ja päevikud jäetakse lohakile ja kaovad ära.
Ma peaks vist oma mehest eeskuju võtma. Tuli eile õhtul tuppa, mingid prussid kaenlas. Ma küsisin, et mis kaikaid ta nüüd tuppa veab? Mees vastu, et see on tema märkmik.
Tegin sellest märkmikust pilti kah, suuruse võrdlemiseks panin tikutoosi. Oleks vist pidanud tellise panema?
Ta teeb poeostude nimekirja ka muideks, lauajuppidele. Ehituspoe omad küll, jahh. Noh, naelad 100 tükki, kruvid 50 tükki , mutrid 10tükki jne. 
Head suured märkmikud ja nimekirjad. Pole karta, et ära kaovad.
Jajahh.
Olgu see mulle õpetuseks!

7 kommentaari:

Hiline ütles ...

Mis kuramuse aasta see on - minul kadus kevadel aiapäevik, siis kadus Deial ja nüüd Sinul. Ja varasematel aastatel EI kaotanud ma ühtegi, kõik siiani alles. UFOd?
Aga see lauajuppidele kirjutamine :) mu mees teeb märkmeid ajalehe nurgale (+päevaraamatusse)ja leiab alati soovitud infi enne ajalehtedelt kui oma päevaraamatust üles. Hakka kas või ka aiapäevikut ajalehenurgale kirjutama :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Keegi varastab neid?
Huvitav mis kasu sellest oleks?

Nodsu ütles ...

Noh, siis tal oleks oma rikkalik "aiapäevikute" erakogu ;)

deia ütles ...

nende aiapäevikutega on üks kummaline lugu jah - keegi vist sööb neid :P
Aga tundub, et sa oled sama hajameelne kui mina - minul õnnestus kevadel selline kompott kokku keerata: kõige alla gladiooli sibulad - siis 3 päeva hiljem kaeralill ja siis nädal aega hiljem kõige otsa lillhernes. Ja kui nad kõik tärkama koos hakkasid - siis olin peris hämmingus. Kusjuures ma mitte ei mäletanud, et ma oleks gladioolid ja kaeralilled sellesse kohta pannud.
Järgmine aasta võtan kasutusele miski märgi süsteemi - või laenan sinu mehelt ideed ja panen suured lauajupid koos märkmetega peenrasse. Kive ei saa panna - sest mu plikatirts tirib kivid kohe ära - tal olevat neid rohkem vaja :D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Prussidest plank ümber peenra...

elfriide tramm ütles ...

mul kästi kah peenrasse kohe sildid panna, kui ma kahe päeva pärast ei mäletanud, kuhu ma mida panin. a kevadel oli muidgi huvitav vaadata, mis kusu tärkas :)))

a need lauajupid on mullegi tuttavad. veelgi enam - ma osa märkmeid tegin ehituse ajal seintele (aeroc hea valge ja sile plokk). osasid kohti oli kohe kahju ära krohvida. ilmselt ühe koha jätan krohvimata, nagu pildi noh :)

toompeale ütles ...

lisan oma märkmikuvariandi. istutasin maasikaid, mitut sorti. tuba oli kaugemal, taskus ainult pliiatsijupp. jalas olid valged kummikud. väga hästi kirjutab pliiats kummile.