reede, 5. september 2008

Minu pensionifond

Mulle teeb natuke pahameelt, et eestikeelseid tulbiraamatuid on nii vähe. On olemas Zaletejeva "Tulbid" ja Guido Kanguri "Dialoog tulpidega"
Esimene neist on siis teaduslik-tehniline (minu biibel) ja teine ilukirjanduslik, mille kohta võiksin ka pisut kriitikat avaldada/toriseda. Aga ma ei tee seda, sest tulbisõltlasi on niigi vähe. Ja üldises mõttes on see siiski hea raamat. Mõnus lugemine.
Sahistan praegu netis, otsin väljamaakeelseid väljaandeid. Mul on selline tunne, et ma pean siiski rohkem raamatuid tulpidest ja nende kasvatamisest evima.
Tekkis idee, et kirjutaks õige ise ühe raamatukese. Eriti tõsiselt ärge seda juttu võtke, mul käib ikka hooti igasugu ideid. Alles hiljuti näiteks kavatsesin aeroobikatreeneriks hakata. Mul on olnud ka plaan koeri aretada, kriminulle kirjutada ja moekunsti viljeleda.
Aga algus on igal juhul tehtud. Tekitasin selle tarvis uue blogi. Ja ehk kahekümne aasta pärast saab valmis. Siis avaldan ja saan loomulikult väga rikkaks ja kuulsaks tänu sellele kirjutisele. Näh, sellest siis saabki minu pensionifond. Oo-lalaa, mured on murtud!

Tänu salajase blogi loomisele tutvusin pisut blogide tehnilise poolega ja voilaa! Kata! Võtame msn-s hiljem ühendust. Sa saad ise, ilma minu vahenduseta vist, "Eestis tavalisse" postitada. Nimelt on täitsa võimalik kambakesi mingit blogi pidada. Kihvt! Nõme, et ma varem juba polnud neid võimalusi uurinud.

1 kommentaar:

Köögikata ütles ...

Ok, pühapäeval ehk saan mahti uurida. :o)