esmaspäev, 13. september 2010

Kardulavorm

Üks minu lemmik toiduvalmistamise viise on ahjus küpsetatud vormiroad. Mugav valmistada, sellepärast.
Määrid ahjuvormi margariiniga, viskad toiduained sisse (kartulilaastud, hakitud porro, kabatshoki viilud, tükeldatud suitsupeekon) ja peale kallad neljast munast, poolest klaasist piimast, pakist kodujuustust ja riivjuustust tehtud segu. Soola ja pipart ka. Riputad peale veel riivjuustu ja viskad ahju.
Siis lähen tunnikeseks aeda toimetama ja lastele ütlen, et katke laud ära.
Kui tagasi tuppa tulen, olen kui restoranis. Pese vaid käed ja istu lauda!


Toiduained ikka kihiti. Ja juustuga ei maksa koonerdada.


PS.: See kodujuustu lisamine teeb vormiroa kohe eksta hõrguks!

7 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Jaa, ka meil saab ahi kõige suurema koormuse, ei mingit köögindamist, kõik saab ise valmis.

Mu meelest see Super Attack kleebib kõike ja peab ka õues vastu.

Nüüd proovivad siis kõik kaktusekasvatuse ära:) Tubli tegu!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Jajahh. Seltsis segasem!

Eve Piibeleht ütles ...

Ma ei saanud algul üldse millestki aru, postituses juttu kartulivormist ja kommentaarides kaktusekasvatusest ja SuperAttackist, mismoodi need koos käivad...kui vahepealsed postitused ka läbi lugesin, sain kõvasti naerda.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Arvasid, et paneme segast, mis? Lahmime huupi?
On nii jah, et kui blogija mitu postitust järjest teeb, siis võib osa juttu lugemata jääda. Ma alles täna avastasin, et Köögikata blogis on mul nii mõndagi lugemata

Eve Piibeleht ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Tsiil ütles ...

ma siis hakkan super attacki jälgi ajama :)
kardulavormi juurde võiks söödavad näidised kuuluda...

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Tsiil. Ma ei saa aru. Mis söödavad näidised?