kolmapäev, 15. september 2010

Hakkasin pihta

Esiteks hakkasin eile pihta valgest peenrast vaarikate ümberasustamisega pihta. Hommikuti on küll külm ja märg, siis ma õue ei kipu aga pärastlõunal ilm selgineb ja õhtuti on juba päris mõnus. Lapsed kleepuvad alates kella kuuest teleka külge (multikad) ja mina saan tunnikese ülirahulikus õhkkonnas mulda kraapida. Arvasin, et seal kaevamine on hullumeelsus, et saab raske olema aga vastupidi! Maa on pehme ja vaarikad on umbrohud peaaegu täiesti välja söönud. Lahe! Nii et ma saan selle koha ikka korda.
Teiseks hakkasin järjekordset kodulehte-veebipoodi munsterdama. LINK Eelmine lendas korstnasse koos selle välguga, mis arvutist läbi käis. Mul läheb see munsterdamine suht aeglaselt aga loodetavasti saan selleks ajaks korda ja ka kaubavaliku piisava kui päkapikud liikvele lähevad. Nii on lihtsam. Ei taha nagu jõulude paiku ühelegi tellijale "ei" öelda, mulle meeldib päkapikutseda.

6 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Millal Sa seda kõike küll jõuad? Vaatasin Su käsitööd suu ammuli. Kahju, et endal enam beebit pole, ostaksin Su poe tühjaks.
Kaevamine on selle kõrval köki-möki:)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Selle pärast mu aed aeg-ajalt kasvabki rohtu ... ja tuleb vaarikatevõsas ragistada.
Hommikuti viskangi kulli ja kirja, et mida ma siis teen, et millele vabad hetked kulutan.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

PS.: Mul jääb vaarikataimi üle. Äkki mõni omakandi inimene tahab? Siis helistagu vai astugu läbi

Eve Piibeleht ütles ...

Hoian veebipoele pöialt :D. Mina kah ei oska selliseid asju teha. Lohutan end sellega, et kõike ei peagi oskama :).

Helve ütles ...

olen ikka aeg-ajalt Su veebipoodi uudistamas käinud. ilusad hingega asjad kohe kutsuvad imetlema.

Köögikata ütles ...

Tubli-tubli! Ma vaatasin seda peotriibu vaipa igatsusega, aga...