kolmapäev, 1. aprill 2009

Käesolevaga ...

... on aeg siia päevaraamatusse üles tähendada, et esimesed lumikellukesed on edukalt oma õitsemist alustanud. Maja ümber on siginenud kahtlaselt palju sulalume ja pori lombikesi ja pesupulbrit kulub rohkem kui tavaliselt.

5 kommentaari:

kaaren ütles ...

pori ning k2rbsed- t2hendab, kevad!

MUHEDIK ütles ...

Ma küll neid Sul kuskil ei näe:DD

Köögikata ütles ...

Siin ka porimülkad. Kõige hullem otsapidi mu kiviktaimlas :o( Olen seda päästes mitmeid päevi tasuta jõutreeninguid saanud - jääd raiudes, seda ja veelöga lumelabidaga üle asfaldi teise lohku lükates ja samasse lausa ämbriga loigust pori vedades. Aga pean ikka sel suvel peenra kergitamise ette võtma - muidu muretse igal kevadel end halliks.

alcosan - tea, kas poriseid riideid nüüd vaja lausa alkoholiga saneerima hakata?

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Aga naljakas on see, et esimesed kärbsed teevad ka omamoodi rõõmu!
Mul on nii palju pilte!!! Oleks vaid mahti blogisse ümber tõsta!!!
Köögikata! Aga äkki lihtsalt auk, st. kraav?

Köögikata ütles ...

Kraav kuhu? Läbi kortermajaesise asfalttee seda ju ei tee. Allapoole kangiga auku raiusin ka, et külmunud kihist läbi saada, aga see aegavõttev asi. Nüüdseks olen oma rassimistega ta ikka hullemast päästnud. Sedakorda. Aga tõstmine oleks ilmselt ikka parim lahendus.

Survol - kevadvete suurvool, eksju.:o))