esmaspäev, 13. aprill 2009

Ilu ka toidab!

Majanduslangus majanduslanguseks aga mõne uue asuka lasen ikka oma aeda. Ilu ka toidab, muideks ja töörõõm on ka rõõm! Eriti suur on rõõm kui saab oma aeda istutada kolm nii ilusat roosi:
Westerland
Kõrgust kuni 1,5





Lichtkönigin Lucia
Kõrgus kuni 1,5 ja diameeter 70 cm





Linderhof
Kõrgust kuni 1,8 





Veel mõni päevake ja (edasi loe seda juttu lauldes!) nad kolmekesi tulevad Thela kaudu postkontorimaalt, ma õues kaevan aukusi, et istutada neid saaks!
Ma silmist saadik poorineee, ei heiduta see mind!
On õues kena ilmake, puu otsas laulab lind!
:D

6 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

PS. olin seda postitust kirjutades absoluutselt kaine! Ausõna! Lihtsalt see kevad ja need toredad kevadtööd ja uued niiiiiii ilusad roosid! Need teevad tuju niiiii heaks! Kohe hüper-super heaks!

MUHEDIK ütles ...

Jaaa, näita aednikule kevadel mingit tuustakut....ja ta ongi suurest õnnest segane ilma igasugu muu keemiata:DDDD
Ja ilu tegelikult ju toidabki- vaimu ja hinge.

deia ütles ...

:)))
Väga hea!

Hiline ütles ...

Mina siis ikka see õige aednik ei ole :))) Mul ka see majanduslangus ja taimede suhtes ... noh peaaegu ükskõikne (tahaks nagu et vist isegi peaaegu ahtalehist pojengi).
Aga vot täna... oh,

Anonüümne ütles ...

Sygisel sai veel, 6ndsas teadmatuses euroturgude kiirest kahanemisest, ostetud kah mitu-mitu roosi, kymneid hekitaimi elupuudest viirpuudeni. Aga ka q olex ette teada olnud, et j6uludex mulle t88raamat k2tte antaxe, kas olex ikka selle raha niisama 2ra s88nud vms?!
V6ib 8elda, et t88 & raha tulevad-l2hevad, aga puud j22vad!
Trv, Kaaren

MUHEDIK ütles ...

Oi Hiline, ma ei saanud ka siiani kuidagi taimelainele, aga nüüd olen vaadanud neid puukoolide nimekirju ja süda on ikka mitu head jõnksu juba teinud:DDD, Sind ei ole lihtsalt veel õige nutsakuga õrritatud, ma arvan:)