pühapäev, 19. aprill 2009

Aga sa saad mu käest praegalt!

Kes jättis külmkapi ukse lahti?!
Mine, pane kohe kinni!
Totakas!
Mul on nii suured plaanid, mis tööd kõik aias tegemist ootavad ja nii jube külm on! Tuul puhub ja üldse...

5 kommentaari:

Hiline ütles ...

:) mina pugesin suusakombesse (ime, et selga mahtus) ja tulgu nüüd või pussnuge taevast - istutasin oma beebipeenrast kõik puuistikud oma kohtadele. Homme tuuakse mullafrees ja siis läheb eelmise suve suurte padukate ja muttide kahjude likvideerimiseks, muidu majatagune nagu kuumaastik.

Köögikata ütles ...

Ma ütleks, et lausa sügavkülmiku uks on lahti! Aga noh, annabki natuke lisaaega riisumisteks.

Anonüümne ütles ...

Meil sadas yleeile j22kuubikuid.
Aga t6elise aias6brana ei j2tnud ma aeda h2tta - vaatasin aknast, ehk toetasin moraalselt! Ning toataimi oli kah vaja ymber istutada! Kuigi riisutud lehed j2id kylma ilma t6ttu teisaldamata... ehk tulevase maasikapyramiidi sisse tassimata &ne &ne.
Ehk pannaxe ka kylmik kinni yhel p2eval...
trv, kaaren

Eve Piibeleht ütles ...

Tänu sellele külmikule polnud mul spaas lesides mingeid süümekaid :)

MUHEDIK ütles ...

:DDDD
Tööd ei jookse kuskile, neid tehakse lihtsalt õigel ajal. Ja terve pikk suvi on ju veel ees, saab sügiseni mütata. Ise ajate oma ootuse nii kõrgele ja lähedale ja kõike vaja ikka kiiresti, kiiresti:))))
Mis Karlsson ütles- maru rahulik peab olema. Vot nii:DD
Ja mis Muhedik ütles- 40 päeva jahedat ilma:) Ja seepärast ma võtangi kõike väga rahulikult, ei kiirusta kuskile ja vanduma ka ei aja, lihtsalt hakkan alles tasapisi ärkama.
Muide- arvan...
Aga arvake ise ka:DDD