neljapäev, 7. august 2008

Uued õied

Enne kui pikemaid jutte siia blogisse toksima hakkan, lisan mõned uued õitsejad:
mungalill Top Flowering double Verd Bert Tropalaeolum nanum
Kikerhernes

Kuigi see viimane vihm tegi kurja ja peksis taime suuresti vastu maad, on toibumine päevakorras ja esimesed kaunadki juba olemas.

Millegipärast arvasin, et kikerhernel on väikesed lillad õied.

Täitsa huvitav, mis maitse neil värskelt kah on?

Järgmiseks tokkroos, sordinime olen unustanud, kott tühjade seemnepakkidega kadunud. Ahh, eks pisut hiljem tuleb välja. Kõrvuti sattunud selle kollase vana taluaia lillega, mida ma tavaliselt kogu aeg olen välja kitkunud aga see suvi on nad nüüd nii õiges kohas ja õige naabriga. Hiljem lisandub neile veel kolm päevalille. Need veel nuppus esialgu. Ilusad värvikombinatsioonid see aasta mul peenrais. Siin siis kollane mustagaJa lõpetuseks veel kaks peiulille: sordinimedega kirsimoos ja mimimiks










2 kommentaari:

Hiline ütles ...

Nii ilus mungalill, lehe järgi vaadates täitsa suure õiega?
Mina ei saa mungalillest unistadagi, kuna ma pole veel aru saanud, kumba mu naaber kasvatab - kapsast või kapsausse ja korra üritades, muneti lehed nii täis, et targem oli kõik taimed lihtsalt põletada.
Aga selle Mimimiksi peaks ka järgmisel kevadel külvama. Kui kõrgeks ta kasvab?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

umbes 30 cm
Aga samamoodi puhmas koos paljude pisikeste punaste õitega on ka. Minu meelest see on kihvtim.
Ja see mungalill on jah omalaadne. Suur õis ja mahe toon. Ilus