reede, 8. august 2008

Kaktus õitseb!

Kui ma olin natuke kiviktaimlas umbrohuga võidelnud, kõlbas seal ka juba pilti teha.Tegelikult on see nati ajuvaba ja üldse mitte kiviktaimla moodi aga see nurk oli seal nii kivine, et ma muudkui uhasin ja uhasin sinna komposti ja kõdusõnnikut, et sai seda va viljakat pinnast liigagi palju. Peab jälle kive ja liiva lisama. Praegu käivad seal mutid möllamas! Taimed on küll rahul ja uhkelt lopsakad. Praegu on põhiline tooniandja lavendel.Suur üllataja oli mu ainumas mägisibul. Ma ei teadnudki, et mägisibulad ka selliseid roosasid kaktuselikke õisi oskavad teha. Hästi kihvt!Osa kõrrelisi nimega Festuca Glauca istutasin ikka kiviktaimlasse kivide keskele poseerima. Kaks neist jäid pottidesse. Nii nad ongi muide kõige ägedamad! Potike tõstab siilikese kõrgemale ja nii ta paistab paremini silma. On ju kõrval samas toonis lavendlid ja nelgid.
Ma olen täitsa rahul oma kiviktaimlaga. Päris hästi on välja tulnud. Tahaks sinna ka mõned kaufmanni tulbisibulad pista aga ei teagi kas seal ruumi enam on. Ja see piimalillepuhmik on kuidagi liiga suur.
Kusjuures paljud taimed seal on igihaljad ja vaadata on seda kiviktaimlat huvitav ka talvel.

6 kommentaari:

toompeale ütles ...

on armas nurgake!
kas need kõrrelised jäävad pottidega talveks ka samasse kohta?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Pagan seda teab. Pidid küll külmakindlad olema.

isehakanud lillekasvataja ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Köögikata ütles ...

Aga potid - kas sellised savipotid kannataksid talv läbi otse väljas olemist? Õnnestus saada ka paar suuremat kasutatud savipotti, millesse võiks midagi istutada, aga tuppa ma oma tillukeses korteris neid talveks võtta ei saa.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Need on igivanad potid ja saavad üsna hästi õues hakkama

Kadakas ütles ...

Oi kui vahva mägisibul- ma pole sellist õitsmas näinud!