reede, 12. juuli 2013

Suured ehitustööd 4. osa ehk 100& puhas päike


Ehitustöödega on jõutud sinnamaale, et aken on ikkagi lahtikäiv ja seinad muutuvad tasapisi 100& puhta päikese värvi.



Mees ütles, et no kuule, miks meil ei võinud kogu elumaja selline olla? Ai jeerum, ütlesin mina, see hakkab ju silmadele! Aga eks ta on ilus ka. Me kontrollisime järgi kah: mängumaja punane katus paistab oma asukoha tõttu päris kaugele tagaküla poole ära.
Mingi peenraotsa tekitan ka neile: mul on vaja nende kuu-metsmaasikad oma lillepeenrast välja saada. Nad on küll väga vahvad pinnakatjad aga ahistavad tulpe.

Valges peenras algavad ka tasapisi ehitamised. Seal ma toimetan tasakesi oma SALADUSE kallal. Mul seal siiamaani kole auk keset peenart. Eelmine aasta ma Kadakale, Mildale ja Köögikatale ütlesin ka, et milleks see imelik auk seal on. Loodetavasti te unustasite ära ;P ja kui ei unustanud, siis jätke meelde: see on SALADUS! Igal juhul mängumaja ehitusest üle jäänud kolm palki on praegu immutamisel, et hiljem võtta sisse positsioon valge peenra sees.
Valge peenraosaga olen ma jube rahul see aasta. Kogu aeg on palju valget, ei mingit ilma õiteta aega. Vat valgete õitega on ju see häda, et nad ei salli liigset vihma: siis võiks selle peenra pigem pruunikirjuks nimetada :( aga see aasta on õiesõbralik.




5 kommentaari:

Köögikata ütles ...

No mina küll ei mäleta :D
Aga hea ongi, nüüd mul ka põnev oodata.
Vaatasin seda viimast pilti ja esimese hooga imestasin, et mis tulbid Sul veel õitsevad. ;)

Köögikata ütles ...

Ahjaa, päikesekollane maja on NII ILUS!

Tsiil ütles ...

valge peenar on tõepoolest imekaunis ja maja on äge. Kui nad saavad oma peenrad ka ...

ehh, õnnelik lapsepõlv

isehakanud lillekasvataja ütles ...

ühe peenra saavad, aitab neile küll

mustkaaren ütles ...

Lahe maja!
Kui laste peenras ka kevadest sygiseni õitsevaid taimi on, siis 1) on lastel huvitav, 2) on see pedagoogiline.
Tublid olete! Ma ei ole veel hoovi tõstmisest japalgivirnade yhest kohast teise kolimisest kaugemale jõudnud:P