pühapäev, 14. juuli 2013

Müüritööd


Möödunud sügisel sai alustatud peenralaiendust LINK. Praegu on mul vaba aeg aia jaoks (suurepärane ilm!) ja ma jätkan. Kasutan peamiselt vanu vundamendikive, suuremaid neist paneb loomulikult mees paika. 
Esimesel fotol olevad uhked, kuni 2,5 pikkused üheksavägised tuleb mul vist kahjuks välja tõmmata. Nad kipuvad mul mingit jahukaste sarnast tõbe põdema, mis pole küll teisi taimi õnneks seni nakatanud. Pritsida ma neid ei saa, sest kasvavad kohas, kus lapsed kogu aeg-edasi-tagasi jooksevad ja mängivad. Õudsalt kahju, et nad seda haigust täis on. Nad on seal koos siidaskleepiasega mõnusa dzungli tekitanud.





3 kommentaari:

Tsiil ütles ...

Kohe näha, et puhkus :) Muudkui ehitatakse :D

Anonüümne ütles ...

Ilusad suvised peenravaated, ahh!
j6udu tublidele ehitajatele!
Kaaren.

Togram ütles ...

Ehitamine tundub olema selle suve või vähemalt juulikuu teema blogijate seas. Jälle saab põnevusega oodata tulemusi- enne ja pärast vaateid. Like it! :)