esmaspäev, 27. august 2012

Veel tikkimisest


Siin (link) saab oma fotodest tikkimismustreid teha. Ma proovisin mustri kätte saada oma ilusast Westerlandist. See programm teeb mustri ja annab selle ilusasti PDF failina alla laadida. Eks te uurige ise, kel huvi peaks pakkuma.


Ja veel teine ka:


Tikkima ma seda muidugi ei hakka praegu aga mine sa tea, mis talvel pähe kargab. :P

5 kommentaari:

Krissu ütles ...

Kui huvitav ja tore võimalus.

Kadakas ütles ...

Väga lahe koht igatahes, eriti proffidele. Nokkisin - valgest siilikübarast sain rahuldava pildi minimaalselt 34x50 piste ja 15 niidivärvi juures, aga see vist oleks mulle, kes ma viimati kooli ajal tikkisin, ikkagi liiga suur väljakutse.

Eve Piibeleht ütles ...

Oeh. Mul oleks hädasti vaja selle veebilehe linki, kust saab aega kõikide toredate asjade tegemiseks...

MUHEDIK ütles ...

Ma ka mõtlesin mõned aastad tagasi, et teen seda ja teist ja veel kolmandatki, aga neid huvitavaid asju, mida tööinimesena ikka ajapuudusel edasi lükkasin, on nii palju, et ei jõua kohe pooltki sellest, millest unistasin, tehtud:D Tikkimiseni ma küll vist ei jõuagi, hea kui sokidki kootud saab

Tsiil ütles ...

Hea link,
olid ajad ja olid majad kui ma tegin igasuguseid nibinaid.
Aga soovitan paarile naisseltsile, seal on huvilisi maailm :)