laupäev, 18. august 2012

Nädalavahetuse eel


  1. Möödunud nädal oli nii kiire, et "aitäh, et hingata jõudis vahepeal :) " Ees on ootamas kaks päeva aias sebimise jaoks. Ja tööd on oi kui palju:


  1. kartulid üles võtta, hernepõõsad kah, ega sealt enam midagi tule
  2. sõstrad pudelisse
  3. aias riisuda, põõsaste ümbert suured heinad ära koristada 
  4. lastega peaks naabriproua juurde piknikule minema
  5. nukuvanker tuleb korda teha, tütrel on vaja
  6. kasvuhoones tuleb kriitilise pilguga ringi vaadata ja otsida hahkhallituse "pesasid"; täna hommikul tomateid tuues, leidsin ühe pruunhalli puntra. Kuna ma see aasta olen kasvuhoones absoluutselt maheda kasvatusstiiliga, nii on see koht praeguste temperatuuridega üks väga kahtlane koht.
  7. kui aega jääb, võiks õunapuil neid väiksemaid oksi ka lõikuda
  8. tilli peaks korjama paar pundart. Panen kuivama, pärast on hea võtta kartulite keetmiseks
  9. uue peenralaienduse juurest tuleb mättad ära vedada
  10. kolmanda peenralaienduse (kreegipuu trepp) juures võiks natuke kaevata ja siis saaksid kokkutulekult saadud lumeroosid ilusa koha endale. :) Ma neid ikka jagasin siin aga ikka jäi mitu taime. Saan ehk uhke puntra omale
:D huvitav oleks teada, et kui palju ma sellest nimekirjast tehtud ka saan?

ps.: Mul on aias üks kreek aga mikskipärast on ta väga niru kandja. See aasta on vist lausa rekord: puu otsas ripub vaid üks vili :( Aga ega ta õitses ka viletsalt, vist külm kevad ei ,meeldinud. Huvitav, kuidas teistel kreekidega suhted on?

Kommentaare ei ole: