teisipäev, 21. august 2012

Ülesanne: sõstrad pudelisse

Miks mitte koos õunte ja suvikõrvitsatega?
Netist leiab igasugu tarkust:

Kabatšoki mahl on hea madala veresuhkru, kaltsiumi vaeguse, osteoporoosi puhul. Kuna mahl sisaldab kaltsiumkelaati on teda hea juua luumurdude, -mõrade korral. Pideva väsimuse puhul samuti. Kabatšokk mahlastada ikka koos koorega. Sisaldab siis kaltsiumi, fosforit, rauda, kaaliumi, naatriumi, magneesiumi, C ja vitamiini.

Nii et jah, lugupeetud seljahaiged, jooge oma suvikõrvitsat!

9 kommentaari:

Kadakas ütles ...

Aitäh teavitamast! Mul siis võiks väegade vinge selg olla, sööme suvikõrvitsat vähemalt üle päeva või on viga manustamise viisis :)

Aga sõstrad lähevad meil jäätisekarpi - need 4,5l ja jäätisekarbid käivad teadagi kus - sügavkülmas.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

mul lähevad sügavkülma mustad sõstrad ja astelpajumarjad, punased aurutan mahlaks, siirupiks vai konsentraadiks, vastavalt kui tuju tuleb
aga suvikõrvitsat mul jubedasti üle, sellepärast mõtlengi, et mida asja ma ta´ga teen

Eve Piibeleht ütles ...

Meil panid linnud nahka nii vaarikad kui sõstrad. Endal polnud aega nende söömisekski, korjamisest rääkimata.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

:) vedas
aga vaarikatest on küll kahju

Kadakas ütles ...

Eile tegin suvikõrvitsa-peekoni lahtise piruka nami-namist Köögikata söötis retsepti ette. Siis on suvikõrvits veel ühepajatoitude ja suppide sees. Kõige rohkem läheb suvikõrvitsat viiludena ahjupannile, törts õli, sool ja sidrunipipar peale ja grillirezhiimil - lihtne ja salendav. Ja osad laseme üle kasvada, siis säilivad talvel ka - maitseomadused pole muidugi päris see, mis suvel pisikesed, aga midagi hullu ka mitte.
Mahla (st toormahla mahlapressiga) olen teinud tavalisest (tali?)kõrvitsast talvel ja siis pooleks apelsinimahlaga lastele sisse jootnud, vbl võiks suvikõrvitsaga sama teha, üksi pole tal vist maitset.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Hmhm jah, neid asju ma teen ka, täna leidsin netist veel suvikõrvitsa-ingverimoosi.
Ja pannkook-sõrnikuid olen teinud

MUHEDIK ütles ...

Vau, ma ei teadnudki, et suvikõrvits nüüdsest ka sõstarde hulka kuulub, huvitav ikkagi ju. Kahju, mina sain tänavu vaid 3 suvikõrvitsat ja nüüdseks on neist järel vaid mälestus, ei mingit mahla:)
Need pärissõstrad ka ammugi õiges kohas.

mustkaaren ütles ...

V6tan seda soovitus isiklikult:P
Tuli m6te pyreestada kabatchokk koos tikrite ja paari musts6straga ning, kui asi v2hegi syya k6lbab, paras ports sygavkylma panna. Nagu moos.

Tsiil ütles ...

ülesanne on nagu hoopis kõrvitsad pudelisse :)