esmaspäev, 20. august 2012

Mina kaevasin ja mina tassisin ...


See oli siis enne.
Ja see oli tiba hiljem:


Ma olen hakanud viimasel ajal palju sõnu sööma. Ütlesin, et uusi kohti juurde ei kaeva. No näed, kaevan ikka. Aga nii tasapisi mööda eelmise peenra külge. Teen ühe trepiastme lisaks lihtsalt. See peenraots oli mul ammu pinnuks silmas. Ja mõtlesin, et mis taim sinna sobiks. Ühel pool priske pojeng ja teisel pool loodetavasti roniroosi vonklevad varred. Milda käest saadud kannike tundus ideaalne oma ümarate lehtedega. Eks seal on massiliselt sibullilli ju kah. Valged sügislilled ja kobarhüatsindid. Sellepärast mingeid muid laiutajaid sinna ju ei tahagi.
Kuningosmonde kolisin sealt tsipa hiljem siiski minema. Lugesin sellest tema va niiskuse lembusest ja kolisin ta tiigi äärde. Las leotab seal oma varbaid. Seal niiskusest puudu ei tule. Ja saab ise valida, kas roomab rohkem sellesse va turbaauku või ronib kõrgema, kuivema ja tavamullaga peenrasse.
Muidu see koht na kahtlane, vana kiviaed, mõnes kohas vaat et meetri jagu maa sisse neid kive seal kaevatud, paiguti esineb seal kummalisi ja arusaamatuid tuhkkuivi kohti. Sel põhjusel vist mul üks päevaliilia juba kolmandat aastat polegi ehk õitsenud. Läksin sealt pärast paduvihma sonkima ja minu üllatuseks oli maa tuhkkuiv. Pool meetrit eemal aga märg nagu juba.
Vot sellised imelikud anomaaliad siis.



7 kommentaari:

Milda ütles ...

Metspipart nimetad kannikeseks või? Sel on ilusad ümmargused lehed, aga lõõskav kuumus talle tegelikult ei meeldi.

Tii ütles ...

Kui sul pole kannikest, siis mult võid saada valget suurte ümarate lehtedega liblikjat kannikest. Lõhnavat on ka saadaval, aga sel on väiksemad lehed.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kus te seal metspipart näete? Seal ongi see liblikjas kannike. Või sain ma selle kuskilt mujalt kui Milda käest? Ma sain kokkutulekul suure puntra liblikjat kannikest, see seal mul nüüd ongi.
Seal lõõskavat kuumust pole, pigem vahelduv vari peaaegu kogu aeg

MUHEDIK ütles ...

Mida suuremaks üks istutusala muutub, seda ilusamaks ta läheb.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Loodan küll. Praeguse seisuga, nende vihmade vahel trampimisega näeb asi tegelikult hullem välja. :D Teisest peenralaiendusest küll ei julgeks praegu nn neti-pilti teha

Eve Piibeleht ütles ...

Kuningosmunda armastab turvast. Mul kiratses aias mitu aastat, kuni Enno talu rahvas ütles, et pane turvast kasvõi peale. Siis lõi kohe vohama.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

siis on hea, siis on ta mul õiges kohas :)