laupäev, 29. mai 2010

Töökäsud tänaseks

1. Porrod maha istutada!
2. Köögiaknatagune kõrgpeenar rohida!
3. Lõpetada see sall, mis kangastelgedel on, ainult 20, 30 cm veel! (see on õhtul)

Vat mind huvitab, et kuidas teised naised hakkama saavad/ on saanud? Ma mõtlen neid, kel mingi hobi, vahet pole, on see aed või käsitöö, on südamelähedane. Et mis te oma hobiga peale hakkate, kui lapsed väikesed ja nõuavad kogu tähelepanu endale? Saadate oma hobi kuu peale? Või saadate lapsed kuu peale, st. otsite neile hoidja vai panete lasteaeda? Või olete nii osav, et teil polegi mingeid probleeme seoses sellega?

7 kommentaari:

Nodsu ütles ...

Peab karmi tõde tunnistama, ainuke, mille saab kuu peale saata, on ikka hobi, lapsi ju sinna ei saada. :) Laps käib mul küll aias, kuid päevane aeg kulub kõik leivateenimise peale, nii jäävadki hobi tarbeks ainult õhtutunnid. Hetkel on üks projekt käsil ja hea on, kui mõned read õhtu jooksul kootud saan. Nädalavahetustel ei maksa sellestki unistada, siis olen õhtuks nii laip, et kui viimane tööriist langeb, siis kukun... voodisse. Ja hommikust hakkab karussell jälle otsast peale... Kas kaks väikest omavahel ei mängi? Ma saan aru, et mul üks ja käib mul sabas kinni kogu aeg, tahab seltsi :).

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Oi jeerum! Nad käivad sabas kordamööda.
Aga.. kohe teen teise postituse veel sel teemal!

Köögikata ütles ...

Mina olen kuu peale saatnud igasugused koristamised/küürimised (ehk kõige ebameeldivamad tööd :oP). Aga vahel kasvavad need liiga üle pea ja siis peab hobid kuule saatma. Nagu täna - kuna vihma sajab terve päeva, saab aianduse kuule saata ja kapid ette võtta. No lapsed mul juba õnneks suuremad ja jooksevad rohkem sõpradega õues ka ringi.

uneteden - vihmaga on unine päev jah.

MUHEDIK ütles ...

Kasvatasin ju kolme. Ei tea, tagantjärele tundub, et kõik sai tehtud ja midagi polnud vaja ei kuu peale ega kuhugi mujale saata. Päeval töö, õhtud siis pere, laste, hobide jms säärase päralt. Võibolla venitasin päevad lihtsalt enda jaoks palju pikemaks.
Talviti kudusin just laste kõrvalt kõige rohkem, lugesin ja õppisin siis kui nad magama sain. Ja kõige paremad lapsed tundusid olevatki magavad lapsed.
Aias tegutsesime koos ja midagi polnud ripakil nagu praegu. Eks midagi vbl kuskilt ikka kärises, aga midagi väga olulist ka meelde ei tule.
Lihtsalt tuleb kõik tähtsuse järjekorda panna, suvel ma salle ei kudunud kui just paduvihma ei ladistanud
Ainul unepuudus vaevas vahel.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ohh! Kapid?! Ma olin nad täiesti unustanud juba! :(
:D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

õmblemine (salli kudumine ka) ongi minu töö. Ja õppimine samuti. Ja hobi. Sügisel tahaks nagu oma projektidega valmis saada

Tiina ütles ...

Eks nad ole kuulnud küll, et "las ma nüüd koon selle rea lõpuni". JA eks palju hobikorras isetegemisi on sätitud ka laste uneajale. Mullatöödes olen nad nii siin linna-lillepeenras kui Peetri potipõllunduses vaikselt tööle pannud. Maal tahavad nad ise ka tegutseda. Lisaks on papa, kes kui emmel tõsimeeli vaja, siis lapsevahti peab. Poistel-meestel ühised mängud ka (pall ja meil siin järv ja ..) Nii et saavad hakkama.

Eks ole näha kuidas me neidisega hakkame hakkama saama. Poisid on seks ajaks juba suured. Aga noh, sinna on veel veidi aega.