laupäev, 15. mai 2010

Kommentaarid eelmise postituse foto kohta puht tehnilisest küljest



Ehk fotograafia tagamaadest.
Alustuseks pean ma ära mainima, et mul vedas ja ma sain oma tiiki võhumõõga no nii lihtsa nipiga, et täitsa nali kohe. Ma isiklikult olin täiesti valmis kusagile sohu sukelduma kui mulle kirjutas lukksepaproua S. ( ;) )ja pakkus lahkelt omi taimi. Tal kasvasid võhumõõgad lihtsalt peenras, räästa all küll. Kaval nipp veetaimede kasvatamiseks! Varsakabjad tõime kodukandi lähedalt, ühelt heinamaalt, mis kevaditi vee all. Ja ta on kange taim! Niisama urgitsedes neid kätte ei saanudki, üks külaproua tuli labidaga appi. Aga kätte me nad saime ja terveks jäid nad kahh. Ja järgmisel hommikul olid õied ilusasti kikkis jälle. Ei pahandanud kolimise üle.
Istutamine oli muidugi eraldi teema aga pildistama seda ei hakanud, liiga märg ja mudane tegevus. Õmblesin riidest kotid ja istutasin taimed nendesse. Siis sobitasin nad oma õigetele kohtadele ja ladusin kivid ümber.
Ja nüüd siis sellest fotost!
Kui seda esimest klantspilti natuke laiemalt vaadata, näeb ta tegelikult välja selline:


Karm tegelikkus. ;D  Tiigi taga on päris pirakas ebamäärane kõnnumaa-peenar ja kosk on tegelikult kastekannu pistetud kastmisvoolik. Aga meile käib küll. Neil kõigil, kes ütlesid, et tee jahh, tiik, et see on lahe, neil oli tuline õigus!
Terve õhtu oli kõigil sinna asja ja seal on tõesti mõnus. 
Ja see veekogu on täiesti laevatatav:


Ja vot umbes nii ma kõike seda ette kujutasingi:


Ühel kaldal on suured lamedad kivid, kus istuda ja palavaga varbaid leotada ja vastaskaldal on veetaimed ja vetemäng. Nirvaana. Neid taimi tuleb muidugi veel pisut juurde. Ainuke asi, mis jääb natuke valesti on see, et seal istumise kaldal jääb neid kunstmaterjale, no seda va kollase voodriga  kilet näha.  Aga sinna pole midagi parata, ei oska teda muud moodi sättida. Aga muidu on tulem hea, igati vahva.

5 kommentaari:

Hiline ütles ...

Vau! Väga ilus tiigike sai .)

Aga laisa inimese fototöötlus - tõmmake endale pildihaldaja Picasa, tasuta ja väga lihtne asi. See kogub teie arvutist kõik pildid ja videod kokku, lihtne otsida vajalikku ja tal kaasas ka algeline, aga väga lihtne fototöötlus. Ma juba aastaid kasutan, enam ei viitsi pilte ei fotoshopiga, coreliga ega finepixi (ka väga hea fotohaldus ja töötlus uuel versioonil olemas) töödelda-hoiustada.

MUHEDIK ütles ...

Tiigike on armas ja ilus. Kui taimed veidi kasvavad ja oma lopsakust näitama hakkavad, on ta veel eriti hea. Kivide all kile peitmiseks on vaja kivid üles tõsta ja neile pesad teha, nii, et kivi ise jääb veidi vette, siis ei tohiks enam midagi paista.

Anonüümne ütles ...

LUKKSEPPA-PROUA, no sellist tiitlit kannan ma küll nüüd esimest korda.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ups. Ma mõtlesin, et päris kena nimi juu?

Tsiil ütles ...

jah, nagu vanas heas Bullerbys :D