reede, 15. mai 2009

Noh, täna oli juba parem!

Kevad tuli justkui tagasi. Ja ürdipeenrasse sain järgmised seemned külvatud: 
piparmünt (mul oli kunagi aias toda isegi kahes kohas ja kasvas nii et mühises aga mees koos niidukiga on kangem ja võitis!)
saialill (muidu mul oli ikka see va tavaline, nüüd külvasin uue sordi Pacific Beauty. Vau... õite peen)
lehtpeet, lehtmangold Rubiin (seda sai nüüd vist küll natuke vara külvatud vist)
aeduba (madal, sort teadmata, olen kasvatanud neid juba aastaid, seemned sain kunagi hirmammu oma vanaemalt)
ja istutasin pisut oblikat (kunagi ammu külvasin aianurka toda oblikat aga nad läksid nii võimsaks, samal ajal olid paksult umbrohtu täis ja ma tüdinesin neist ära. Proovin uuesti. Mis ürdipeenar see ilma oblikata on?!)
paar kressiseemet (eelmise aasta sortidest korjasin)

Eelmisest külvamisest on kummel tärganud. Jess! Ma ei tea kuidas see võimalik on aga olen kummelt üritanud juba aastaid oma aeda meelitada aga see pole eriti hästi õnnestunud.
PS.: Vihma meil eriti märkimisväärselt ei tulnud. 


3 kommentaari:

deia ütles ...

hommikupoole oli ikka peris külm veel. Maja oli nii külm, et ma tegin isegi katlale tule alla.
Aga pealelõunat läks tõesti ilusaks. Nikerdasin ka mõnuga poole 10 aias.
Kas sul see punaste õitega nurmenukk kasvab nö vabalt? Ma kohe kaupleks endale ka ühe kribalakese :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Okei, saad ühe kribalakese.

kaaren ütles ...

Hmm... nyyd peab muruniitjatega mehi hoolega passima hakkama. Veel parem, lapsed magama & ise niitma!