reede, 1. mai 2009

Mis tehtud, mis tegemata

1. Pool aiamaast sai kaevatud
2. Istutasin roosaõielise viirpuu uude kohta. Ma tahan väga, et see puu minu aias kasvaks aga siiani on ta istutatud kogu aeg kuskile valedesse kohtadesse. Esimeses kohas sõitis poiss tast niidukiga üla ja teises trampisid kõik (kaasa arvatud mina ise) sealt üle ja ümbert. Lihtsalt selline tiheda liiklusega koht.
3. Külvasin pika peenra jagu herneid. Kolm sorti: Helka, Erme ja Gloriosa. 
4. Toas aknal kasvab mul hoogsalt 2 melonitaime. Istutasin nad suuremasse nõusse. Ilusad taimed on, pungad juba küljes.
5. Mees parandas natuke kasvuhoonet. Natuke peab veel parandama. Aga kile sai otsa.
6. Tõime õuekiigu õuele.
7. Kiikusime
8. Istutasin maha uue pojengi "Krinkled White"
9. Ürdipeenras sai jälle kõpitsetud. Esimene istutusala on 90% valmis.

JA HOMME, ÜLEHOMME:
1. Otsida uus koht ühele värd-forsüütiale
2. Istutada õigetele kohtadele mõned väikesekasvulised mägimännid ja kibuvits Rubra
Kangesti tahaks istutada mõni ilupõõsas ka ürdipeenra juurde aga plaan lõpuni läbi mõtlemata, ei julge kuskile sinna miskit istutada. Kõik see plaan on alles nii muutuv veel.
3. Puukoolitust ootavad 2 mistandnüidoligit ja 7 plataani. Või oli neid kaheksa? Ja punt tammesid ja üks elupuu. Need tammed, ma loodan, on püramiidtammed.
4. Jätkan ürdipeenra ehitust. Tagumine aeg on palderjan oma uude peenrasse ümber istutada.
5. Loen oma uued sordi pojengid üle! All right et mõnel on talvega silt kõrvalt kadunud, see pole hullu. Hull on see, et ma ei tea, kas ikka kõik neist on ka sel aastal olemas. Osa olid neist ju nutuselt nirud. Aga Blaze, Santa Fe ja Havaiian Coral on kindlalt olemas ja on toredasti palju pungi teinud.

PS. Kuskil pole näha, et oleks tulpidel mingeid kahjustusi!
Õitsemist alustas Polychroma. Supernummi kuubis! (Pilt tuleb pisut hiljem)

7 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

:))) Ilusad päevad on

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ilus jah!

Köögikata ütles ...

Aukartustäratav tööde nimekiri!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Jah, ma olen täna oma sõiduvees! Lennukas
Mkmh, eks mul oli ju abilisi ka

Anonüümne ütles ...

Oh, sul on õitsemist alustanud üks mu soovinimekirja tulpidest. Ja sinu kasutajanime järgi peaks sul ka mu teine soovinimekirja tulp olema. Soovin sügisel mõne sibula neist sortidest osta. Paluuuuun!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Miks mitte. Aga ma kardan, et Turkestanicat mul see aasta nii palju küll pole, et raatsiks. Aga olen neid üsna tihti kaubandusvéorgus näinud.

Anonüümne ütles ...

Tänud! Eks ma siis augustis kirjutan sulle ja siis räägime täpsemalt. Ja poes hoian ka hilissuvel silmad lahti.