esmaspäev, 25. mai 2009

Kihlveokontor

Härrad ja prouad! Tehke oma panused! Mul kasvab toas lõunapoolsel aknal kaks melonitaime. Praeguseks nad juba õitsevad, on nii isasõied kui emasõied. Käin nagu mesimumm neid pintsliga tolmutamas. 
Nii et tehke oma panused, leedid ja dzentelmenid, et kas ma saan sealt melonit või ei saa ma teda mitte!

10 kommentaari:

deia ütles ...

mina panustan sellele, et saad küll :)

ps - aga kui suur on võidufond? - 1 või 2 melonit :DDD

Köögikata ütles ...

Mina panustan ka sellele, et saad. Eriti, kui kogus (ja suurus) pole oluline. :oDD

gighe - gigantsed melonid

Nodsu ütles ...

Kuigi ma melonitest mitte mõhkagi ei tea, eriti veel nendest toas kasvatatutest panustan ka minna ikka positiivselt - kindlasti midagi saad! :) Sessete - kui seda koodi nüüd natuke mugandada, pakuks neid "seitse" ;)

MUHEDIK ütles ...

Et pealkiri kihlveokontor, siis kihla ma ei vea. Põhimõtteliselt! Aga mu hea tuttav kasvatab aastaid kilemajas meloneid ja saak on alati suur. Arvan, et ka Sina saad oma melonid kätte. Ja palju ja suured:)
Mina pole neid üritanud kasvatada, sest nad lihtsalt ei maitse mulle ja mehele need mõned ostan:D

suppo- võid kohe vist keeta ka:DDD

Anonüümne ütles ...

Saad!
Ni

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Aitüma pôsitiivsuse eest! Aga nad vajavad vist mingit spetsiaalset väetist? Vai kasvatan teda nagu kurki kasvataks?

Kadakas ütles ...

Nagu kurki jah. Vähemalt mina ülemöödunud suvel nii avamaal kasvatasin ja sain saaki ka. Möödunud aastal kasvatasin ka, aga ei siis saanud ühtki melonit valmis.

elfriide tramm ütles ...

saad küll!

Helina A. ütles ...

Oli jube kiusatus proovida potis melonit ja kurki kasvatada, aga olen sellel aastal vist lootusetult hiljaks jäänud.

Panin tomatid ja paprikad potti. Selline esimese aasta katsetaja..

Eks näis, mis välja tuleb :)

Kadakas ütles ...

Kurgikasvatusega ei ole küll hiljaks jäädud - mõni panebki alles nüüd seemne avamaale mulda. halvemal juhul ehk kaotad paar nädalat saagiperioodi algusest, kuid paar kuud ikka kurk omast võtta.