kolmapäev, 27. mai 2009

Eks minagi ... (muttidest ja tulpidest)

... tahan ju pisut eputada, et mis mul on ja et, oh kui tore jaa...
Parrotite peenar: 
 Suure toa akna all hilised topelt ja rohetulbid:
Njah, püvililled ka. Minu mutivalvurid. Muidu, ilma nendeta oleks mul vist mingi mutimaastik, ma kahtlustan. Aga ehk mõjub mu kassikari ka muttidele häirivalt. Igal juhul Kreisy Tiiger käib hoolega mutimullahunnikute otsas kükitamas. Ses suhtes väga mõistlik kass. 10 + punkti talle!

8 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Eputa,eputa:) Tulbid on ju seda väärt. Kassid ka:D

deia ütles ...

Tõesti eputamist väärt!
Aga minu muttidele püvililled küll ei mõika. Täna oli üks lausa pikali lükatud. Kurramus küll. Ma siin iga päevaga järjest vihasemaks lähen.

Hiline ütles ...

Vau! Ma ei ole küll topeltõieliste fänn, aga Sinu pildil nad täitsa nauditavad vaadata :)))

Püvilille mutikaitse on minu kogemuste järgi ka utoopia, arvan, et kiisu on auhinda väärt, minu muti- ja rotimurdja puhkab rahus talle spetsiaalselt rajatud lillepeenras :((( Teised kassid on osutunud täitsa lurudeks, kes isegi hiiri ei püüa.

Kadakas ütles ...

Oi, kui uhke tulbimeri! Paluks selle topeltõielise oranzhi või pigem vist punase-kollase kirju tulbi nime.

Anonüümne ütles ...

Väga muljetavaldavad pildid. Kas pead arvet ka, kui pikalt mõni sort õitseb? Mul näiteks on ikka veel kena vaadata juba 8.mail lahti läinud "Lustige Witwe't".

Köögikata ütles ...

Ma olen ka juba pisitasa veendumusele jõudnud et tulbid ilusaimad ikka just AINULT tulpidest koosnevas õiemeres,nii äge Sul! mul sihuke segapundar igal pool.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kadakale: see narmasõieline? Gold dust
Kudumishoolikule:
pean ikka. Mõttes. Aga üldiselt on nad kõik suht pikalt ilusad. Eriti kui ilm ei kiusa vaid laseb olla

elfriide tramm ütles ...

vägev! ja ilus!
siukest grillinurka, õigemini pitsa- ja leivaahju tahan ma ka teha. ükskord. siis, kui aega saab :)