neljapäev, 7. mai 2009

Niisama paar äramärkimist

Esteks see, et tegin ühe rumaluse. No ma ei tea, kuidas ma nii tobe olin! Nimelt külvates kasvuhoonesse kapsaid, sibulaid ja salateid valasin kõik seemnepakid tühjaks. Oleks võinud ikka poole paki kaupa. Nüüd pean seal harvendama ja pikeerima hakkama. Eks jagan ülearuse laiali. Ilusat taime on ju ka jabur minema visata.
Teiseks on 23.-l Ambla kandis Lillelehe puukoolis rohevahetus. Plaanin ka osa võtta. Iseasi kas õnnestub ja mida ma sinna kaasa võtan. Peaks ikka miskit huvitavat. 
PS. Täna öösel tuli paras ports vihma. Aed on värskust täis.

3 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Mul on rucola, redise ja lehtsalati uputus. :oP
noh ja basiilikut ka niiiii palju keegi vist ära ei tarbi...

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kuivata basiilik ära! Hea talvel võtta

MUHEDIK ütles ...

Kuivatatud basiilikul pole mingit maitset, parem pane sügavkülma ja lisad toitudele nii, et ei sulata üles. Aga võid ju ka pottidega tuppa tuua, ta elab kenasti edasi aknalaual.
kahju, et Sa nii kaugel elad, tariks rukolat ja basiilikut endale:). Algul mõtlesin, et pole meil midagi siin nii palju vaja, nüüd vaatan, et kõike on vähe:DDD