pühapäev, 10. mai 2009

Ilus päev ehk kingituste nimekiri

Tänase päeva puhul sain ma massiliselt kingitusi. 
Kõigepealt (see oli juba üleeile) sain kingituseks ilusat kitarrimuusikat (Suure poja kingitus)
Täna hommikul sain musi ja lilli (mehe kingitus)
Päeval sai massiliselt ürdipeenras mätast kooritud (Suure poja kingitus)
Veel anti keset päeva mitu tundi vaba aega rahulikult kasvuhoones siblida (Pisipoja kingitus, kes nagu mauk õues vankris paksu und soostus tegema)
Kasvukas sai peaaegu kogu ruum rohitud / kaevatud Väikese Abilise kaasabil. Samuti istutasime sinna mõned ettekasvatatud maisitaimed. (Tütre kingitus)
Ürdipeenra esimene peenar sai hoolega kastetud (Tütrekese kingitus)
Õhtul sõime magusat vahukooretorti (Suure poja kingitus)

Ilus päev oli. Seda soovin ka kõigile teile, kes te mu blogi loete!

5 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Tõesti ilus päev! :o)

Hiline ütles ...

Minu suurim kingitus oli suur-suur koorem mulda :)))

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ohh, see on küll hea kingitus!

MUHEDIK ütles ...

Oli ilus päev ja Sulle soovin, et ka tänane ja ka kõik järgnevad oleksid sellised!
Mina sain õhtuks värvikriimulise-lapilise lapselapse. Mulle meeldis, aga mis lapse emme selle peale ütleb, ma veel ei tea:DDD

kaaren ütles ...

Nii nunnu lugeda! Soovin sama nunnude suhete j2tqmist ning k6ndigu h2dad & haigused emadest ning lastest kaarega m88da.