kolmapäev, 18. veebruar 2009

Soigumine 100%

Issver, ma igatsen kevadet! On küll, jah, ilus talv väljas suusatamiseks ja puha! Aga mis sest kasu on kui kõik on järjepannu haiged. Ohh.
Ma tahan, et tuleks päike, oooooo, need aprillikuu esimesed tõsiselt soojad ilmad! Siis kui õunapuid lõigatakse ja keskpäeval tekib tahtmine grillida lõkke peal. Kui esimesed lumikellukesed õitsevad salamisi, ise veel poolest saadik lumes. Oooooo
Ja ma tahan näha kõiki neid uusi tulpe, mis ma möödunud sügisel soetasin. Oooooo
Aga õues on külm talveilm,normaalsed inimesed suusatavad Otepääl ja naudivad talve aga meil siin ei lähe auto käima ja mina olen nohune ja niiiiiii haige. Tuleks kevad. Ma ei jaksa seda küüslauku enam närida!
Ohhh

7 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Ühinen sinuga 100%, vast saab siis kergemini, kui koos soiume. ;o)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Soiume koos, oeeeh, ehk tulevad kiiremini soojad kevadised ilmad!

Nodsu ütles ...

Pst, suu kinni, ei soiu siin midagi :P ... nii läeb elu hukka, kui me siin kevadest soiguma hakkame... ikka vapralt tatine nina püsti ja tööle ja toimetama ja... ;) ja küll see kevad ka ükskonrd tuleb... ohhh seda rõõmu siis! :)

Köögikata ütles ...

Saab tehtud - tatine nina püsti ja homsest jälle tööle!

khm-khm, parooliks on...paske

kaaren ütles ...

Ma tahan n2ha ELusat, Kasvavat Maad, ooooooooooo! Kasv6i m6ne m2nnin2raka ning mulluste p6ldheinam2tastega, aga Hingavat Maad, ooooooooooooo! Tore jah, et maa talvel saab puhata, aga sel ajal olen justkui vaenelaps aia 22res, tatine nina ning jalad katki, ilma Maaema hooleta, oooooooooo!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kuule, Kaaren, Nodsu ei lubanud soiguda!
Ma tegin omale küüslauguga hiina suppi, hakkas parem, enam ei soiu.
Kohe-kohe kevad tuleb, seniks teeme lillelisi plaane!

elfriide tramm ütles ...

jätke kohe järele.... nüüd tahan ma ka... ooooooo
:D