pühapäev, 8. veebruar 2009

Lillekasvatus talvisel ajal ja plaanid ja Vuhveli-kass

 Alustuseks üks saia pilt. Ma vaatasin, et kõik aiablogijad on juba vaikselt külvamise meeleolus. Mina esialgu kasvatan oma lilli praeahjus. Kahjuks, näe, lille alt läks pirukas lõhki. Sisu tavaline liha-riisi-sibula-muna segu. Kui mahti saan, siis ikka loen neid va aiablogisid ja muidki aiafoorumeid ja aianduslehti. Eks ikka teen plaane algavaks hooajaks. Plaane ikka on. Kohati lausa nii suuri plaane, et ei usugi et nende tarvis jagub vaid ühest suvest. Nii et tõsiselt ja kindlalt julgen välja käia vaid ühe plaani: kevadel riisuda aeda! Teised plaanid on: A. kasvuhoone ja B. aiakeskse lillepeenra kolimine mujale ja C. majaesine ürdipeenar (sinna on mul hea kevadel osa taimi ära kolida, pune jms.) 
Nagu näha on, on pildistamisel parasjagu Thela blogi end kogemata kaamerasse sättinud. Tegelikult pildistasin Vuhvelit. Tema on meil üks äraütlemata huvitav kass. Ta on nimelt privilegeeritud. Koera poolt. Nimelt on ta ainus kass, kes tohib vabalt mööda maja, kus aga ise tahab, ringi kooserdada. Teised kaks kassi ei tohi. Need kupatatakse teisele korrusele ja õues olles peavad kuuris olema. Õue peal ringi jalutada ka ei tohi. Kohe aetakse kuuri. Aga Vuhvi tohib ringi jalutada, tohib esimesel korrusel igal pool magada ja ringi tuustida, tohib ka koera kausist süüa. 
Ka ei ole meil esikukapi taga enam krõbistavat rotut. See-eest on meil rotimurdjast kass Vuhvel. Ehk hakkab mutte ka murdma. Meil kunagi oli selline kass. Murdis mutte. Mul polnud aias mitte üht mutimullahunnikut, samas kui naabrid olid nii-nii hädas. Tubli kass on maakodus ikka kulda väärt! St. pasteeti ikka. Vuhvel sai rotu eest tasuks pasteeti. Mul on sest rotust natuke kahju ka aga ega ma ikka ei taha sihukesega oma elamist jagada. On teine selline kahtlane... ei tea kus käib ja mis teeb.

2 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Mmmm, ajad jälle pirukaisu peale. Eilne õunakook, kuramus, on ka juba otsakorral. Aga tõbisena on nii suur eiviitsi peal, et istun vaid diivaninurgas ja koon. Keegi võiks vähemasti Kiisugi väljast tuppa kutsuda, siis meelitaks selle oma sülle sõõrutama. Kassid on ikka vahvad olevused.

MUHEDIK ütles ...

:DDDDDDDD need loomalood on ikka väga vahvad, hakka või endalegi tahtma. Koer on küll välistatud, ta on meil olnud, aga valida tuli aia ja tema vahel. Võitis aed. Külvamiseks on vist tõesti vara, ma olen ka kõik asjad naistepäeva (kui keegi mäletab) paiku külvanud, viimasel ajal on talv veidi kevade poole nihkunud ja mis neist taimedest ikka ruumis väntsutada:)))))