pühapäev, 15. veebruar 2009

Plaanid A, B ja C

Kevadeni on just parasjagu niipalju aega, et peaks pisut aega võtma, maha istuma ja paberi ja pliiatsi abil teha valmis oma plaanid A, B ja C. See on siis ürdipeenar, suure peenra kolimine ja kasvuhoone. Aga aega pole. Mina ei tea, kuhu ta kaob. Aga paberil plaan oleks hädavajalik. Eriti kasvuhoone puhul, sest seal tuleb ju raha ka lugeda. 
Ka ürdipeenra puhul tuleks pliiatsiga paberile jooni ja mummusid teha, st. peenraääri ja taime asupaika. Ikka nii, et väiksemad ees vai servadel, suuremad taga. Ja et igale poole muretult ligi pääseks. Selle ligipääsemise tarvis ongi plaani vaja. Muidu võiks ju niisama, segamini istutada, vahet pole kuhu, plats on ju suht suur. Aga ei! Kord peab olema. 
Praegu sebin vahest vaid taimemüügi lehtedel, plantex ja teised. Teen niisama uduseid plaane. Soolotaimi enam aeda juurde ei otsi. Ainult taustaks ja täienduseks. Ainus soolotaim, mis meeles mõlgub, on see va Koehne pihlakas. Minu valgesse rajooni. (Oi, ma igatsen kevadet)
Vaatame, ehk ikka leiab lähiajal aega. See nii omamoodi mõnus tegemine, see peenarde joonistamine, taimenimekirjade lugemine ja fantaseerimine, et kuidas ja kus neil parem õitseda on. Kevad tuleks nagu peaaegu käe ulatusse kohe. Tipa lähemale jälle. Olgugi, et esialgu vaid paberil.

3 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Kevad ongi ju käeulatuses- tuleb teine lausa jooksuga:))) Ja plaanide pidamine-tegemine on mu meelest kõige mõnusam tegevus maailmas. Ja paberil saavad nad ka erilise selguse.
Aga mul on Sulle palve- kas Sa kirjutaksid mulle minu kommentaaridesse ühe plaani tarvis oma meiliaadressi. Ma võin ta kohe peale ilmumise ära kustutada

Katri ütles ...

Oi, ma kadestan Sind :) Selles osas, et sul on võimalik plaane teha üldse. Meie aed selline, et 3 aastat pole see inimese kätt näinud ja sügisel jõudsime vaid suurema maltsa hävtada ja ühe peenra jõudsin ka kaevata, kuhu vaid sibullilled panin.
Kevadel nii kangesti tahaks ürdipeenrart, maasikapeenart, sellist peenart, kuhu paneks värsket kartulit, porgandit jne kasvama. Aga tundub, et see kõik jääb järgmisse kevadesse, sest ma sel ajal kui peenraid tehakse, viimaseid kuid suur ja ümar ja mehel muidki tegemisi, et mulle peenraid kaevama tulla :( Seega kirjuta rohkem, et saaksin ennast sinu kirjutiste kaudu välja elada :D
Jõudu!

kaarnake ütles ...

Plaanide tegemine on aiapidamise m6nusamaid osi. M6tlen minagi maasikapyramiidist, erinevatest ilutaimede-puu/p66saistutusaladest, olemasoleva korrastamisest/kolimisest ning loomuliqlt k88givilja- ning maicetaimepeenrast, sest sel aastal ehk leian pereasjade ning majaehitamise k6rvalt ka aiale aega, t88d ju enam pole! Yhinen teiega kevade ootamises:)
PS. Kylvihooaeg on avatud!