reede, 9. juuli 2010

Siesta (ööpäevaringne)



Nii laisk olen, ei vinni isegi kirjutada. Hehh. Ahh, nohh. Natuke ikka peaks, pärast ei viitsi üldse. Pidi veel kuumemaks minema. ? See on hea muidugi, kuum on hea. Tuleb ära kasutada. Koguda sisemist kütet. Ükspäev tuleb jälle talv, siis on hea võtta. Hapukurki saab ka võtta. Kui mul laiskus vähe üle hakkab minema, siis hakkan kurke sisse tegema. Terve pesukausi täis kurke ootab köögis. Ka mais alustas õitsemist ja füüsal on paksult õisi täis. Maasikamoosi ma teha ei saa (lapsed pistavad nad niisamutegi pintslisse), eks teeb siis füüsalimoosi. Ka vaarikavõsa keset valget peenart on paksult marju täis, ka sealt saab varsti moosi. Ai jahh. Küpsetada ja keeta sellises kuumuses? Ahh, eks seda tuleb iga suvi teha. Koduperenaise seiklusrikas maailm: köögidzunglis võidelda päev otsa lehmasuuruste herilastega. Ja pesu saab pesta (täitsa pool 7) , kuivab hästi. Ja on jälle palju põnevust. No et kas see plekk tuli seekord pesus välja või ei?!
;P Kuum on. Aga ilus:


A sa vaata kui armsad on Fr. Williamsi õied!
Hankisin omale vahepeal kolm uut valget: päevaliilia Gentle Shepherd ja siberi iirised Butter and Sugar ja White Swirl.
Mind ei tüüta valge ära. Ei saagi kuidagi tüüdata. Sest taimed pole ju kõik ühte tooni. Ikka on lehtedes või õite südamikes roosat, kollakat, sinist, lillasid toone. Värvid muunduvad ilmade temperatuurimuutuste ja kuiva-märjaga.

A vahel juhtub, et polegi vaja midagi osta-külvata-istutada-kasta-kobestada. Ka minu tiigikese turbatasku on valge ja seda ilma igasuguse pingutuseta:




5 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Siesta on mõnus:), isegi varbaid ei pea liigutama! Ja las lapsed söövad, moos pole pooltki nii hea ja väärtuslik. Ja Sul ka hoopis kergem.
Lumi,koore,rohekas, kollakas, sinakas,roosakas,sidrun,merevahu,hõbe,hallikas, särav, maalri - kõik ju valge toonid ja ilmselt on neid veelgi. Ilusad kõik!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

On kergem jahh.
Jube tunne tuleb peale kui ma mõttes üles loen kõik marjad ja muud mis suvel kõik kokku korjata tuleb. Ma pole just suurem asi korjaja. Ma parem ei mõtle

Köögikata ütles ...

Ma pidasin ka täna siestat. Ei ma tööpäeviti seda teha saa. Hea veel, et meri kohe tööjuures olemas on, siis vahel põikan korraks sisse ja jätkan tööd märjalt, saab hetkekski leevendust. Aga meri ka juba nii soe, eteriti ei jahuta. Aga ikkagi on mõnus.
Need liblikad seal turbal on lahedad.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Jamùa jahh, et tööd peab tegema. Eks minagi ju praegu venitan seanahka. Peab juba tasapisi jälle tegutsema hakkama. Esimest korda elus : nooooo eiiii viiiiiitsi! Hea on ju kaelani vees ja päevitada ja niisama õunapuu all uimerdada

Tsiil ütles ...

lendavad valged õied.