esmaspäev, 19. aprill 2010

Selg katki ehk mis saab edasi ja mis rahvas ütleb


Vist tänu aiablogijate headele soovidele on mu selg täna juba täitsa kasutuskõlblik. Natuke krigiseb küll ja näpistab seestpoolt aga see on tühi-tähi!
Aga mehe ja vanema poja käest sain riielda. Mees ütles kohe, nii kui mind kõverana ringi liipamas nägi, et tema on ju ammu öelnud, et ei mingit aiandust! Et tuleb kogu aed muru alla jätta! Et mul on ju üks tünn seal trepi peal, tehku ma sinna oma peenrad, siis pole kummarduda vaja. Hiljem õhtul sain veel teada, et aednikud olla nagu joodikud. Et raiskavad kogu oma raha mingitele sibulatele ja juurikatele ja hiljem on käpakil maas ja oigavad, raha otsas ja selg haige. ;D ( Tünnist rääkides, kõik need kuusekesed ja männikesed elasid talve ilusasti üle ja Mees istutas nad meie tagaaeda. Tünnis on praegu need päevavalguspatareiga laternad, mis paar aastat tagasi sai ostetud. Öösel hea vaadata, kõik põlevad ilusasti nagu mingi imelik ufo)
Ma Mehelt hommikul just küsisin, et kas ta ei tahaks minna panka röövima, et ma tahaks nii umbes mõnituhat aiandusfirmadele jagada. Nimelt see vagusi toas istumine ja arvutiga tõtt vahtimine on igati kasulik paberi peal peenarde planeerimiseks ja igasugu mõtlemata mõtete mõtlemiseks. Valmis sai otsus, et kuidas oma valget peenart kujundada. Mul läks seal algselt natuke valesti. Varjutaimed sattusid lagedale ja lageda taimed varju. Ja need vaarikad olid ikka väga segavad. Aga nüüd on plaan valmis ja tuleb vaid oodata ilusat ilma, et tööga pihta hakata. Nojah ja poes tuleb ka enne ära käia. Paar juurikat tuleb osta ... ;) Heh, et saaks jälle labidavarre najal edasi küürutada.
Ega Mees ise targem ole! Samamoodi kraabib aias!


Kasvuhoone veniski pikemaks. Mitte iseenesest muidugi! ;) Näeb teine välja küll nagu üks pisike katastroof aga on tugev! Talvised lumehunnikud teda lössi ei vajutanud.
Valgest peenrast veel niipalju, et praegugi on seal tsipa valgeid õisi: krookused!


Nii armsad! Neid peaks kohe kõvasti paljundama!

9 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

:DDD Su mees oli isegi veel väga leebe oma kujundlikkusega, ma võrdleksin sääraseid aednikke hoopis narkomaanidega:.Aga jah, sümptomid on ühesugused- kui midagi näed, hakkavad käed värisema ja süda pekslema, silme ees läheb mustaks:) ja kohe peab selle .... kätte saama:)
Aga selga peab tõesti väga hoidma ja liibates pole ka vaja ringi käia, sest siis ei saa ta paraneda, Sul vajuvad need lülid üksteise sisse ja selleks oled veel veidi noor, et halvatuks jääda.
Ja tööd tuleb arukalt teha, jõudumööda, aega on küllalt, kõik ei pea korraga saama ja on igasugu ergonoomilisi võtteid.
Ma olen vale liigutusega oma selja tühja pesukausiga niimoodi paigast ära saanud, et ei võtnud kuu aega jalgu alla ja voodis mind ainult pöörati, napilt pääsesin lõikusest ja mehe selg ongi lõigatud:( Kõik puhta oma rumalusest.

Pushkiiniad õitsevad mul tavaliselt mai algul

deia ütles ...

selle joodiku ja aedniku võrdluse peale itsitasin siin peris tükk aega. Muhe mees sul:DD

Aga seljaga - otsi mõni koht kus sa vabalt rippuda saaks - kohe nii, et jalad maast lahti. siis venivad need seljalülid õigesse asendisse tagasi. Lihtne harjutus, aga tõhus - meid mehega aitab alati - üks kiropraktik kunagi õpetas. ripu nii kaua kuni käed vähegi vastu peavad.
Minagi olen napilt noa alla minemast pääsenud, mitte küll seljaga, aga kaelaga, mis autoavariis paigast läks. Aga see kiropraktik tegi minuga kuu aega tõsist tööd ja tänu temale ma praegu kõnningi.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Oi see rippumine mulle ei meeldi. Eks ma võtan plaani jälle vesivõimlemise, see on väga hea vahend. Ma ju tegelikult staazikas seljahaige.
Ja vaat mis välja tuleb, teie kaa! Nii-nii, kaasjoodikud!

MUHEDIK ütles ...

Jah, Sa oled nats liiga kaugel, aga tean ka, kes Su selja kohemaid korda teeks

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kes?

Rose ütles ...

Aednikupisikuga inimesed peavad jah oma selga hoidma, see ju väga oluline!:) Ise olen nii selja- kui kaelavaludest lahti saanud jooga harjutustega! Neid on muidugi hea ikka regulaarselt teha, kuid kui mõnda aega oled harjutanud, siis aitab ka kord-kaks nädalas! Kui muud ei viitsi teha, siis turiseisu või kui saad hakkama, siis pea peal seismist!
Igatahes jõudu sulle! Oled väga tubli oma blogi pidamises! :)

Tsiil ütles ...

Joodikute võrdlus oli tõesti hea :D
Valge peenar ärgitas kohe uudishimu.
Kas kõik õitsejad on valged?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

ûks hosta on lillade õitega ja iiriste ja päevaliiliatega on ka nii, et nad on erinevaid toone. Nii et 100 % mul see valge peenar ikka valge pole

Northern Shade ütles ...

Your crocus look pretty in the lawn. I have a similar crocus called 'Silver Cord'. I have been wanting to try planting some crocus in my grass too.