esmaspäev, 14. juuli 2008

Midagi hingele

Nymph. Kaua tehtud, kaunikene. Pole just päris see, mida ma ootasin aga... kas pole võrratult kaunid need pojengid?
See aasta meil üldse veab nende pojengidega. Need sordid, mis otsustasid õitseda, need teevad seda muudkui veel ja veel ja veel.

2 kommentaari:

Hiline ütles ...

Ilus õis jah, mul neid Nymphe isegi 2 aias, üks Juhanist, kus kirjade järgi lihtõieline, teise leidsin poest, kus müüa andis juba kõduneva juurekese muu kauba peale, seal pakendil kirjas, et pooltäidis. Eks näis, millised nad siis 4-5 aasta pärast välja näevad. Ma ei lase noortel pojengidel enne 3-4 aastat õitsema - las kasvatavad enne tugevad juured, mõnel tugevamal jätsin nupukese ja esimese õiekese nägin vaasis ära, eks uudishimu on naise teine loomus :)
Aga sellesuviste vihmadega hoia puutuhka ja topasi käepärast, et varremädanikku ennetada, ma juba 2 korda varreümbrusse tuhka pannud ja andsin eile ka sügisväetise ära. see sulab aeglaselt ja paras neile septembriks-oktoobriks oma toitained kätte saada.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ah nii. Aitähh info eest. Eks need uued sordid on nõrgakesed jah. Ma siin mämmutan jah neid nii kui aega saan jälle aeda minna