pühapäev, 22. juuli 2007

Praegu aias...

http://www.slide.com/r/UMEV-9uy3j_5f-rPfthsZMY2WJxNk7Z4?previous_view=mscd_embedded_url&view=original

3 kommentaari:

Naano ütles ...

"Praegu aias" slideshow´d ma ei näe, aga Su lapitööd on küll uhked. Kas tellimustöid ka teed?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Huvitav, huvitav. 1. ma ei saa aru miks ta mulle sellist pisikest ei teinud nagu Sul ja Kaiel on. A klikka sinna lingi peale. Mul õde küll nägi.
Tellimustöid teen ikka. Tegelikult ma vana tegija. Praegu aga rohkem puhkan(st. ei puhka, olen ema)

Naano ütles ...

Minu viga, sorry. Häda mu brauseris,IE´ga nägin nüüd küll. Selle väikse asja saad postitusse vist nii, et kui vajutad üleval seda "edit HTML" nuppu ja sisestad selle koodi siis selles reziimis.

Aga ühest voodikattest oleks ma küll väga huvitatud. Tegelikult millalgi hiljem :), meil pole teisel korrusel veel elektritki.