pühapäev, 24. juuni 2007

Suvikud, püsikud ja umbrohi 1.osa








1. martagonliilia (meie kandis on see taim kohati metsistunud)
2. Selle taime sain naabrinaise käest, ta mul esimest aastat, eks näis kuda ta mul kasvama läheb. Rahvasuus on ta tuntud kui dollaripuu. Tegelikult on tema nimi hoopis mets-kuukress. Lunaria rediviva.
3. Triibuline kõrreline peaks olema päideroog ja tema kõrval olev siniste õitega kannab nime: mägijumikas.


4. mingi piimalill
kiviktaimlasse ideaalne pinnakatja ja vahva aktsent. Sobivas kohas kipub metsistuma



5. petersell korvis ja puu najal ronimas Mehhiko vanikkuljus ja ängislill
Kui nüüd takka järgi veebruarikuu plaane ûle vaadata, siis tegemist on "Palmipuuks" ristitud õunapuuga.


6. ebajasmiin
oi- oi kuda ta lõhnab! Okste tuppa toomisest olen juba ammu loobunud, oleksime siis nagu kuskil kosmeetika poes.


2 kommentaari:

Naano ütles ...

Need martagonliiliad teevad mind siiralt kadedaks. Kui kunagi peaks taimevahetuseks minema, siis need on küll lilled, mida mu hing ammu himustanud on, aga siinsetes aedades martagonliiliaid millegipärast ei ole ja poodides müüakse ju ainult peeneid sorte.

Petersell kartulikorvis on head idee. Tuleb retk pööningule vanu korve otsima. Kõike head!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Meil siin lähedal on mahajäetud aed, mis kubiseb nendest. Lühiajal loodan sinna pildistama minna. Neid seal nii palju, et võta nagu kartuleid. Ma ämma tarvis lähen sinna niikuinii kaevama üks päev, võin sulle kah kaevata kui tahad, või tule ise kaevama.