esmaspäev, 18. juuni 2007

Pisut õiteilu


Umbrohi nimega punand.
Imelik nimi nii filigraansele taimele.





Sissesõidutee âäres kasvab meil suur ja roosa vist pargiroos? Selle taime sain kah koos majaga.On õite suureks läinud ja järgmisel kevadel või siis ka juba see sügis on plaan selle põõsa alt poegi mujale istutada. Lõhn on sel põõsal lausa võrratu.
Järgmisena esitlen valget pojengi. Mul on üldse pojenge kolme sorti. Hästi varajane erk tumeroosa, siis valge ja hiline heleroosa. Ka vanemad elanikud siin aias kui mina.




Kurekell. Lagedal on kurekella värvus tumedam kui varjus. Ka lehe värv muutub. Nii mul ongi lageda peal tumesinised ja roosad, sirelite varjus valged ja helesinised. Pildil olev isend on endine varju helesinine.

2 kommentaari:

Naano ütles ...

Muideks, meil on identne pojengikollektsioon. Ainsaks erinevuseks, et minu valge veel ei õitse, liiga nooruke.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

mul selline tunne, et peab ikka rahakotti ühe augu juurde tegema ja mõne vähe peenemat sorti ka omale muretsema.