teisipäev, 2. mai 2017

Kolekohad ja ilukohad


Selle kolekoha ehk Eritijubedaparaadpeenraga on siis esialgu selline plaan: potid ja potikesed.
Ühel pool vana vundamendi juppi on õuepealne autotee ja teisele poole tekitan kõrgpeenra, et matta ja varjata siivsalt igasugu koledusi.
Praegu on see muidugi kole nii koos kui ilma pottideta. Eks taimed peavad appi tulema, lehti ja õisi luhvtitama. Siis ehk saab asjast asja.
Ja ma ei sure iga kord häbisse, kui mõni inimene meie õue peale keerab.

Ja no ilukohtadest pole vaja midagi kribada. Fotod räägivad enda eest.
Need katted on tegelikult kootud Etsy poe ja näituse tarvis aga kaks esimest jätan endale. Esimesel olid vead kah küljes ja teise pärast hakkas lihtsalt kade. Et no mis ma müün, kui endalgi vähe. Aga sellise katte lõim on mul praegu telgedel. Laius on 55 cm ja pikkust võib ise valida. Kudumine must go on!!!

Raskelt lahe tekstiil.
(See pole reklaam. Ma lihtsalt jagan rõõmu. )


5 kommentaari:

Mairoos ütles ...

Küll sina ikka jõuad! Tubli tüdruk!

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Aitäh. Tule ükspäev meie juurde teed jooma.

haavaemand ütles ...

Vau! Kui ilusa katted! Ja täpselt minu värvid. Ja sobivad mu tulevase tapeediga jube hästi. :)

MUHEDIK ütles ...

Vaibad on imeilusad ja küllap need kolekohad muutuvad varsti samasugusteks

mustkaaren ütles ...

Imeilusad sinised toonid, kangas kohe särab. Tark oled.
Kolekoht jah tuleb suvel lillede ja kõrvitsatega katta... siis on sygiseni sellega aega, suvi on ju niigi kiire.