kolmapäev, 20. juuli 2016

Sai natuke müratud ehk kui silmad kissis uduse ilmaga vaadata, no siis on täitsa Jaapan


Ma juba ammu tundsin, et mul on aeda hädasti mingit kivist laternat vaja. Ja inimese käest, kes keskaegse lossi asemel suudab pitsaahju ehitada, ei saagi midagi uhkemat nõuda.


Aga ma andsin oma parima. Ja mul oli abilisi. Lapsed aitasid hoolega, ka pesamuna istus kaadervärgi kõrval ja toppis pisikesi kive. Väikesed kivid tõi mulle Futu. Ilma nendeta poleks midagi välja tulnud. Alumisi, suuri kive ikka andis paika nihutada. Ja loodetavasti tegin segu parajalt tugeva. See pudel seal sees on mu mehe mõttevälgatus, et siis ehk võimendab valgust. No ma'i tea ... aga ööd on meil siin mustad, eks varsti on augustikuu, siis proovime järele.



8 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Väga äge latern ju, aga üks kummaline küsimus tekkis mul küll - kas see pudel on seal kinnise põhja ja lahtise suuga? Kui jah, siis on ju karta, et ta sajab vett täis ja läheb pauguga lõhki.

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Appi, nii lahe, ilus, tore, suurepärane jne. jne. jne. Sulle kohe sobib see müramine, peaksid rohkem seda tegema :D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

pudelil panime plastiliiniga pudelisuu kinni

Eve Piibeleht ütles ...

Mind kisub ka sel aastal tsemendiga mürama, aga siiani pole kuidagi aega leidnud.

MUHEDIK ütles ...

Äge tütarlaps kes nii ägedaid värke teeb. Sulle kohe sobib see kodus olemine :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Panime seal prooviks küünla põlema. Ilusti oli toa akendest tuluke näha. Tekkis mõte, et ma olen nüüd nagu aiausuline. Et enne kui aeda astun, panen pühapaigas küünla põlema ja kummardan aiavaimu ees ja alles siis lähen aeda sonkima.

Milda ütles ...

Sul kohe tuleb selliseid vahvaid môtteid kui küllusesarvest!

Krissu ütles ...

Väga vahva! Lasteh on põnev aias ja endal tore ja armas. Toredad loometööd!