esmaspäev, 18. juuli 2016

Lugu sellest, kuidas hosta-haigusega inimesi ravida. Iseasi, kas sellel ravil mingit mõtet on ...

Ohh jah. Ega see kerge ole. See hosta-haigus nimelt. Kogu aeg vahid ringi, et kust uue hosta saaks. Ja ega igasugune hosta ju ei kõlbagi. Lehe värv on oluline, õie värv on oluline, lehe struktuur, paksus on oluline, lehe muster on oluline. Oluline on, kas ta on cupped või ruffled ja otse loomulikult, ET KUI SUUR VÕI VÄIKE SEE HOSTAKENE-KUKIMUKI-TIBURULL ON.
Jajah, mul on see raskekujuline. See hosta-fiiver-
Aga täna sai seda korralikult ravitud, nii et mingi hetk ma juba tundsin, et mul on tõesti neid hostasid juba küllemast küll. Sest täna jõudis Hollandist kohale meie grupitellimus. Priske pakk hostasid, oujeee! 60 erinevat hostat ja ilusate klantspiltidega ajakiri, mida kahjuks unustasin teistele näidata.


Jajah. Teistele hosta-fiiveri käes vaevlejatele, kes täna siin käisid oma kraami järel. Hihhiii. Ma olen hosta-diiler.
Hostad said reisida umbes nädalakese ja pakist välja tulles nägid päris kobedad välja. Järgmisel fotol paljaks kooritud kujul hosta Oze, valgeõieline, small.


Ja järgmisel (kui ma nüüd ei eksi) Nodsule kuuluv Mardi Gras. Või on see see Pilgrim ... ei mina enam mäleta ...


Kõik hostad said sorditud ja eraldi hunnikutesse pakitud. Mitu korda kontrollisin üle, sest kes see pärast enam mingit segadust klaarida suudab.


Nodsu ja H. hostad sai potistatud. See oli tore, sest nii sain lähedalt kah näha teisi hostasid. Teate, elusast peast on nad ikka midagi muud kui klantsfotodel. Omaette hääletasin kõige kaunimaks H-le kuuluva Dancing Queeni. Fotol kollakas ja lokkivate lehtedega.


Peaasi, et sildid sassi ei lähe. Maha istutatud hostade sildid lükkasin sügavale maasse. Potihostad peidan niisama põõsastesse. Mul ju üks väike abiline tõmbab silid maast, toob mulle, omal nägu malbes naerus, et aitäääh, küll ta on hea laps - aitab emmet.


Eelmisel fotol Nodsu hostad. Ootavad reisi lõunamaale, mis peagi saabub.
Ja lõpetuseks mu lemmik, minu Snowden. Ohhohhoooo, kui ilusad lehed! Tema kuulus nende väheste hostade hulka, kus oli pakis vaid üks taimeke, mitte taimepundar nagu teistel. Nii et mul saab ootamist olema, millal temast üks suur vägev võimas tohutu ohhohhohooo hosta kasvab.


12 kommentaari:

mustkaaren ütles ...

Mul hakkas hostaistutamise lihas värisema.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Jah, ma tean, sel ravil pole mingit mõtet. Ise tahan veel ja nakatan teisi ka.

Tsiil ütles ...

väga ilusad taimed! Uhke värk. ma ei hakka paranemist soovimagi, sa hosta diiler juba nagunii, katsun ise mitte nakatuda

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Ma tahaks nutta, et sel koral ühineda ei saanud ravimi tellimisel aga järgmine kord kindlasti ja siis juba topeltannuses. Mul on nii palju potensiaalset hostamaad veel, et hulluks võib minna :D Haigus ravimatu, vaid leevendatav järgmise hostaportsuga aga eelmine aasta läks oma 54 uuega pisut lappama ja nüüd tuleb need kõigepealt selgeks õppida. Siis ... :D

Eve Piibeleht ütles ...

Mul läks sajanda isendi juures see hostahaigus millalgi üle. Suuri enam ei mahu ja väikeseid pole mõtet istutada, teod närivad need ribadeks. Nii et immuunsuse saavutamine on võimalik.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kui ma need eelmised hostad omale aeda hankisin, siis ka nagu nakkust ei tekkinud. Oli lihtsalt mõnda hostat vaja aja kujundamiseks ja olin üsna ehmatanud, kui läbi interneti mulle neid nii tohutul hulgal sülle sadas. Nad isegi ei meeldinud mulle eriti ... aga nüüd on küll täitsa lõpp ... :D

Krissu ütles ...

No tore kui leevendust said :) Eks nüüd ajapikku näeb siis kuidas tagajärjed on :)

Tsiil ütles ...

nojah, mõned neist lõhnavad päris uimastavalt muide :)

Futu ütles ...

Väga ilusad tugevad taimed olid. Istutasin ühe maha ja teised potti, sest kindlaid kohti veel pole, peab veel otsima ja tekitama.

Mann ütles ...

Mul ka ,,hostakupud’’ sügelevad:)

MUHEDIK ütles ...

Tere tulemast hostahoolikute perre :) Piir tuleb ette siis, kui tõesti enam mitte kuskile mitte ükski hosta ei mahu :)

Tistou ütles ...

On jah väga ilusad taimed. Liiga ilusad ja "rasvased", ei raatsi sääraseid kesistesse oludesse mitte istutadagi.
Veelkord tänud ettevõtmise eest!