esmaspäev, 27. juuni 2016

Ma siin fantaseerisin natuke


Tiigi renoveerimine peatus väheseks ajaks, sest selle põrgukuumusega ei saa seal midagi teha. Pluss köögi remont ja lapsed ja jaanipäev ja sääsed ja paduvihmad ja hosta-palavik ja .... Kui neist segajaist kõigist jälle lahti saab, töö jätkub. Seniks sain niisama vaatluspraktikat jälle teha. Ühe kehvavõitu foto tegin ka:  

Siin on näha uue tiigi poolik auk ja tiikide vahepealne ala. Sikerdasin sellest fotost uduse plaani, et mida edasi...


Kahe tiigi vahele peab tulema kividest korralik ja lai teerada kasvuhoone esise platsini. Sealtkaudu peab saama käruga mugavalt minna, praegu jooksen käruga ringi ümber peenra. Väike joonistatud plaan on vähe kehva - pruuniga märgitud ala on turbaauk ja tegelikkuses on ta hulka suurem (see minu nn looduslik tiigipuhastusjaam, et vetikad ei hakkaks vohama. Selle turbaaugu ja tee vahele jääbki paraja suurusega koht, kuhu üks-kaks valguselembi hostat istutada. See on hea koht, maa on seal märg kogu aeg. Pole ju mõtet sellises kohas naati kasvatada, eks ole?
Punased ristid tähendavadki kohti kuhu hostasid toppida. Roosad ristid tähendavad keskmisekasvulisi hostasid või midagi muud sellist märja maa sõbralikku taime. Mõni kobarpea näiteks

10 kommentaari:

Tsiil ütles ...

plaanil on jumet :) kas sa tahaksid nt kuriili kobarpead, mul on pakkuda korralikku ja suurt taime, ainuke häda, et välja kaevaks ma küll, aga potti ta küll ei mahu :(

Krissu ütles ...

Oi, millised arendused. Tegemist sul jätkub ja mõtteid ka, nagu näha.

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Huvitavad fantaasiad, aga sul ei tule ju fantaasiast teadupärast kunagi puudust :)

Futu ütles ...

Väga kiftid kivid, sinna on hostad nagu loodud.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Tsiil, ma ei taha kobarpäid, mul on väike aed :) siia mahuvad üksnes minu hostad ja ...mul siin juba omal ootab paar kobarpead mõnusamat kasvukohta

MUHEDIK ütles ...

Hostasid on tellitud ja muretsetud juba mitu aastat, kuidas Sulle see välk nii hullult sisse lõi? :D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

varem nad ei kõnetanud mind aga nüüd nad leidsid tõlgi Milda näol ja ma sain aru, mida nad minu aias teha saavad

Instant Loans Inc ütles ...

Kas teil on vaja laenu ??? Meie firma nimi on Siioni laenu firma, meil anda välja laenu huvitatud klient, kes otsivad laenude parandada oma elu, me saame aidata teil mis tahes summa laenu. Minimaalne summa, mille me laenata on 5000 $. Maksimaalne summa, mille me laenata on $ 20000000 dollarit. Aastaintress on 3%. Et saada rohkem infot, e-post: zionfinance01@gmail.com

Timothy Kober ütles ...

Kas teil on vaja laenu? Siin on võimalus rahalises olukorras olevatele inimestele ja neile, kes soovivad oma elus rahalist tõusu, anname laenu väga mõistliku intressimääraga, anname välja igasuguse laenu võla laenu, ärilaenu, meditsiinilaenu, eluasemelaenu, üliõpilast laenu jne, et aidata rahval finantskriisist. Ettevõtte nimi: PLUTO CREDIT FINANCE HOME. Võta meiega ühendust juba täna
Rahalise abi e-post: plutocreditfinancier@gmail.com
Mida: +18474539904

Anonymous ütles ...

Tere kõigile, mind on pettnud nii palju ettevõtteid, kes on väitnud, et nad on tõelised laenuandjad, kuid kõik minu jõupingutused on olnud asjata, olen kaotanud rohkem kui 3500 eurot võltslaenuandjatele, kellele nad väidavad, et nad ei ole. Kuni mu sõber tutvustas mulle õiget laenuandjat, kellega ühendust võtsin, ja sain neilt vaid 48 tunniga edukalt laenu, soovitaksin kõigil, kes laenu otsivad, kartmata temaga e-posti teel ühendust võtta: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014