laupäev, 4. juuni 2016

Kõik läheb korraga õitsema

Harilik kuldkann Helianthemum nummularium


Karatau lauk:


Karvane kadakkaer:


Nõmm-liivatee:


Sain oma tee keset peenart valmis:'


Ja olen tulemusega väga rahul. Nüüd on hea imetleda minu lemmikuid kurerehade seast: säbar kurereha Philippe Vapelle. Mulle meeldivad eriti lehtede ja puhmiku kuju. Õied on kirskiks tordil.

Loomulikult haarab silm kohe valmistehtud teed üle vaadates taimi, mida võiks ümber istutada aga ei hakka seda tegema praegu. Küll jõuab. Praegu on tulpide väljanokkimise aeg ja rohida/kaevata on mul veel päris palju. See on see ülikoolis ja tööl käimise tagajärgede likvideerimine - mõni peenraosa on ikka hullult täiskasvanud igasugu suvalisi.
Kuna täna on õues lõikavalt külm tuul, mina sinna minna ei taha. teeb pausi. Ma olen niigi hullult tubli olnud ja aiatöödega peaaegu graafikus.



Järgmisena leebe kägivars, hankisin selle eelmisel sügisel ja ta on päris kena. Huvitav, kuivõrd invasiivne see tegelane on?


Järgmisel fotol on üks huvitav asi. Vaadake lehti:


Tegemist on õevase murtudsüdamega, üks saadud Tii käest, teine tuli minu juurde Maie aiast. Nüüd on juba jupp aega kõrvuti kasvanud aga lehed on ikka väga-väga erinevad. Ma arvasin, et see erinevus johtus kasvupinnase süül aga praegu vähe juba kahtlen. Mis tarkade klubi arvab?


Ja kohe näen ära ka selle kõige tavalisema mägisibula õitsemise. No et kas on valge õiega või mitte?'!




4 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Need valged laugukerad taeva taustal on väga, väga ilusad :) Ma arvan, et üks neist, see hallim on kaunis murtudsüda, leebe kägivars tundub nunnu ja kui kunagi võiks paluda jpikese seda säbarat, oleksin häppi :)

Anonüümne ütles ...

Kas sellel roosal kibuvitsaroosil lapsukesi ka on pakkuda?
Ja kui hea ja lopsakas näeb sinu aia taimestik antud põuahetkel välja, ei usu, et sa kogu aeg kastekannu või vihmutiga ringi sebid.Vot mida tähendab savine maa, niiskusehoidja! ütleb maurus ja siunab oma liivast ja lahjat maad!

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Roosal pargiroosil on küll lapsukesi pakkuda :) jätan meelde, proovin potti panna. Kohati ikka kastan ... aga siinkandis tõesti kurta veel väga ei saa. Maa on muidugi kuiv

Kadakas ütles ...

ilus ja päikeseline sul seal! Ja postitusi tuleb nagu varrukast - käi või iga päev külas! Seda kooli ja töö perioodi silmas pidades - väike eemalolek teeb omakorda aeda huvitavamaks - kasvab huvitavaid seemikuid, mis muidu oleks idulehis enne identifitseerimist juba komposti läinud, tuleb taimede iseloom esile ja tekib huvitavaid kombinatsioone.