esmaspäev, 7. juuli 2014

Võimas


Roos Põhjatäht on võimu ja väge täis. Ma poleks elus arvanud, et see pisike kord nii võimsaks paisub. Ma ei saa enam kasvuhoone uksi õieti lahti ja milline õitemeri!



Lõpetuseks üks pilt loitvatest tulinelkidest - viis valgeõielist põõsast, üks punaseõieline.


6 kommentaari:

Tsiil ütles ...

Kas sul on valges peenras suurelehelist brunnerat, variegata? Ma võin sulle pakkuda.

Põhjatäht on imeilus, tal on nii kaunis õis. Võsusid ajab? Kui ajab, siis aja mulle potti palun :D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Põhjatäht on vist silmastamise teel saadud, nii et ei aja võsusid. http://lillepeenar.blogspot.com/2010/06/roosiaed-ja-roosidiil.html
Variegata brunnera on olemas :) Mul on neid üldse kuidagi palju. Meeldivalt palju :)

Tsiil ütles ...

oi kui tore!

Tii ütles ...

Mis Põhjatähel viga särada, ta ju külmakindel. Ilmselt ainukene roos millest võiks meiemail ka roosilehtlat teha. Kahjuks ühekordne õitseja. Siiski, Rosmakori roosipäevadel sai see üles otsitud kusagilt kõrvalisemast metsikumast kohast ja suht rääbakas nägi välja..
Ega sa ometi teda talveks maha painutanud ei ole?

Rahutu rahmeldaja ütles ...

ilus, väga ilus :D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ei ole ma midagi painutanud. Thelal olla ta samasugune võimas. Ta on talv läbi ilusate punaste okstega. Ja õitseb ta ikka kaks korda. Teisel korral aga tagasihoidlikult, üksikute õitega