teisipäev, 22. juuli 2014

Teadaanne.

Teatan rõõmu ja rahuloluga, et minu SALADUS hakkab valmis saama. Täna veel viimistlen, silun ja patsutan, värvin ära lehmaketi, koristan ehitusplatsi ja mõtlen välja, et mida ja kuhu istutada ...
Imelik lugu. Mul valmis 2 x 2 meetrit peenart ja ühtegi taime polegi töö käigus keset kaevamisi maha istutatud ... hakkan vanaks jääma?

Aga nüüd!!!! Teeme asja veel põnevamaks! Kuni ma seal riisun ja tupsutan ja viimast lihvi annan, arvake teie, et mis ma seal valmis siis meisterdasin-käkerdasin. Kes arvab kõige täpsemini, saab auhinna! Auhinna üle andmine kokkutulekul. Auhind jääb kah salauseks ja ta süüa ei sünni.
PS.: vihjeid on antud maa ja ilm. Vihjeid on antud siin - link. Lisan veel ühe vihje: analoogset asja on keegi meie hulgast juba teinud. Kõik, kes juba arvasid ja oletasid, sattusid omamoodi üsna lähedale. Ja ärge mu võimeid üle ka hinnake!
Hüva arvamist!

8 kommentaari:

Tii ütles ...

Lehmakett ja sarved viitavad küll monumentaalskulptuurile, kuid loodan et sa ikka nii ebapraktiline ei ole, et asud lehma laduma enne kui leivaahi valmis ei ole ;)

Tii ütles ...

Kes ütles, et konkursiväliselt ei või rohkem pakkumisi teha. Teine praktiline aiaehitis oleks kelder kahe õhutuskorstnaga. Vaat ei mäleta kas see tarbeline koobas teil majapidamises juba olemas oli.

Anonüümne ütles ...

Õueahi.

MUHEDIK ütles ...

Pealkiri on intrigeeriv, aga saladusele lähemale see teadaanne küll ei astu.

Ma arvan, et see taskutega õueskulptuur on mingi elukas (vaas), mis tuleb ära taimestada kodumaiste parasiitidega, ehk siis midagi säärast korruselist ja pesalist nagu Mirjam kunagi tegi. Ja istub ta okkaliste ja leheliste keskel :)

Köögikata ütles ...

Kratt :P

Rahutu rahmeldaja ütles ...

kratt oleks see kõige õigem ja tarvilikum asi olnud aga ilmselt nii praktiliselt pole Eva mõelnud, vihje viitab küll mingile hoiuruumile, ütleme keldrilaadsele ja seda saab taimestada :D

Tsiil ütles ...

no vot, mina kokkutulekul ju ei käinud tol aastal, nii ma ei teagi. Vihjeid uurides tekkis see mõte, et ehitatakse tsemendi ja pudelite abil välikööki, koos panipaikade jms. Lehmaketti läheb ilmselt vaja, et saaks tarvilikke riistapuid kuhu vaja riputada või purjeid heisata ?! :D

Anonüümne ütles ...

No paistab, et tuleb õueahi, see ju plaanisolevate tööde nimekirjas kah.
Ja inspiratsiooniallikaks on kohe kindlasti Mirjam.
Maurus