pühapäev, 25. mai 2014

Minu tulbipeenrad on see aasta õige stiilsed


Paar talve tagasi tehti ju tulbipeenardes mul korralik puhastus - rottide-muttide poolt. Sordid säilusid vist küll kõik aga suur osa on väga tagasihoidlikult esindatud. Sel talvel hävis palju looduslikke tulbiliikise esindajaid. Ju ei kõlvanud see imelik sügisene talv neile. Aga uued tulijad on stiilsed ja ostetud eelkõige just valget aianurka silmas pidades. 
Ja ma olen ostetuga rahul. Ai-ai kui rahul!

Exotic Emperor:


Maureen Double: 


Verona:


Evergreen:


8 kommentaari:

Neljandik ütles ...

Kaunid tulbid, igaüks isemoodi!

MUHEDIK ütles ...

Need rohekad on head, pane ikka nimed ka juurde

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Viimast oli paganama keeruline pildistada :D ta ei paista ju rohelisel taustal üldse välja!

Köögikata ütles ...

Ilusad tõesti. Aga ma vaatan jah, et neid rohekaid Sul keeruline pildistada oli - tundub, et puistasid nad paremaks tuvastamiseks mullaga üle :D

Rahutu rahmeldaja ütles ...

stiili on neis kõigis tõesti, ilusad

Anonüümne ütles ...

Ahh, kui ilusad valged tulbid.
Kuna ma enam porgandeid ei kasvata, siis nyyd õgitakse ära tulbid, ja imetleda tuleb neid teiste aedades... Palun veel tulpide pilte :)
Kaaren...

Milda ütles ...

Väga kaunid, jätkuvalt lemmikud, kuigi olen üritanud rohkem botaanilisi juurde soetada

Northern Shade ütles ...

Verona is particularly pretty with all of those petals packed together, like a peony. Maureen Double is also showy in that pure white with the extra row of petals. So far I just have few tulip buds out.