pühapäev, 18. mai 2014

Käisin vahelduse mõttes mõnes teises aias ka


Mida muud üks aiameelne inimene ikka teistes aedades teeb, kui vahib ringi, peas ainult üks mõte: vat seda ma tahan oma aeda ka ja vot seda on mulle ka oma aeda vaja.  Ja Kubja Ürditalus nägin selliseid iludusi: Jaapani elupuud.


Lehed on kui suled ...


Järgmist ma tahaks muidugi aga ei hakka hankima - see on küpress mingi. Ilus on ta muidugi aga külmaõrnu ma ei taha eriti.


Luua Arboreetumis kargas mulle silma sookase põõsasvorm:


... ja roheline lepp:


... ja siis veel see:


... ja siis veel Ajaani kuusk:


Tegelikult on Luua Arboreetum selline koht, et suvel proovin koos lastega sinna veel minna.
Aiasõbras käisime ka ja sealt tassisin koju sireli Sensatsioon ja sireli Moskva Kaunitar ja ühe kellukese ... oot-oot, nimi meelest juba ... lähen kontrollima. Aga suured valged õied loomulikult :)

2 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Luua arboreetum on väga huvitav koht, seal on palju seda kasvamas, mida mujal pole. Teed targasti, kui tagasi lähed.
See jaapani elupuu on väga-väga ilus, aga ta vajab vist ikka väga kaitstud kasvukohta.
Toompihlakas on väga maitsev ja õitseb ka uhkelt
Huvitav reis on Sul olnud.

Köögikata ütles ...

Ehh, mulle tuli Su sirelijutu peale meelde, et alles keegi siin rookis kõvasti sireleid välja ;)
Ägedad puuleiud.