teisipäev, 29. mai 2012

Oi kui värviline


Tulbisõbra kevad-suvi on oi-oi kui värviline.
Nädala aiast eemalolnuna oli mul imetlemist palju. Ja rohimist ka loomulikult :)
Ja teiste aiablogijate lood tuleb ka läbi lugeda. Mis imevigureid küll teiste inimeste aedades leidub!
Ja uued tulbid, uustulnukad, need Muhedike aiast, on õitsemas
Rohetulp Artist:


Hiline täidisõieline Nizza:


Yellow Spring Green:


Ja kui hanerohi on oma pitsivahtu lõpetamas, siis alustab lõhnav madar oma sitsidega:


Ja minu tulbikollektsiooni NAEL:


16 kommentaari:

haavaemand ütles ...

Kohe ei raatsigi aiast eemal olla sel kauaoosatud kaunil ajal, eks ole?
Meil hakkavad tulbid otsi kokku tõmbama ja mõtlesin eile just, et nii ootad tulpide värvide pillerkaart ja kui see pole veel läbigi, kui juba ihaled rahulikku valget (mul nt valged kurekellad alustavad). Aga pärast talvekaamost on see pillerkaar kevadiseks äratuseks mõnele loomule vajalik.
Aga sel esimesel pildil ka sarapuu 'Contorta'? Toredad kõverikud.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Oi aga mulle meeldib kogu see värvide möll. Järgmisena on pojengid, see palju vaoshoitum esinemine.

MUHEDIK ütles ...

No kuidas Sa ikkagi ütled:)- mingi rohetulp. Neil viridifloradel on täitsa nimed ka olemas. See oranzhikas rohelisega on `Artist´ ja kollane-rohelisega on `Yellow Spring Green`
Täidisõielise nimi pühiti peast, aga ta on ka olemas. Kui see lubjatükk eest läheb, kirjutan ka selle nime:)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

A ma leidsin juba nimed :) Sirvisin Su blogi.

Nodsu ütles ...

Oi kui tore värviline!
Lõhnav madar tundub olema tõeline sitsi-pitsivaht, nii õrnake.
See tulbikollektsiooni nael näib selline kortsuline, kas ta ongi selline või on pilt petlik?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ei ole kortsuline. Need õied on vääga-vääga suured ja loperdavad aga ikka kindla korra järgi :)

Tii ütles ...

No ma ei usu, et mõne tulbisordi nimi on lihtsalt NAEL, tunnista üles, et tegelikult on ikka "Hiidnael" või "Punane Nael" või mis?
KAs ta õitseb veel praegu?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

:D
Greigii tulp Casa Grande, Nael on minu poolt antud hellitusnimi :P
Õitses ära juba, kuulub hilisvarasemate hulka

Tsiil ütles ...

Mulle oleks seda pitsivahtu vaja, kohe mitmesse kohta :)

Hää on teiste tulbipeol osaleda :)

mustkaaren ütles ...

Tulbipidu on tore, kestaks ta ometi veel:)
K6igil aiaplogijatel on erinevad tulbisordid, on huvitav j2lgida.
Kas yhel pildil oli taustal takjataim? Kunagi oli takjas tyytu umbrohi, aga praegu on teda mu aias ainult m6ned yksikud taimed ja ei raatsigi teisi k6iki niita/kaevata.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Takjas neh :)

Neid pitse võin jagada.

Eve Piibeleht ütles ...

Ma mõtlesin, et sa naela all ikka seda blondi nuusutajat mõtlesid :D

Köögikata ütles ...

Mulle ka meeldib see värvimöll :o)

MUHEDIK ütles ...

Jah, ma mõtlesin ka, et NAEL on printsess:)
Mde, see Nizza on väga vana sort, uunikum e. rariteet, teda vist enam kuskil müügil polegi. Aga väga visa, terve ja vastupidav. Ilus kah, Sul on ju puha pisikesed sibulad, vaata teda järgmisel aastal

Northern Shade ütles ...

That first photo is so full of colour, and the tulips really show off well against the rocky steps.

None of my tulips are as large as the red ones in that last photo. I can't bury my whole face in them, :)

Gerli ütles ...

ohh kui ilusad. Ma oma aias suurem tulbifänn pole, sest pole kogemusi. Kasvavad siin-seal, aga sel aastal õitses selliseid üllatusi mu aias, mida enda teada nagu pole ostnudki, ja vott, meeldivad väga.