kolmapäev, 11. aprill 2012

Teine tulemine

Vat ei usukski, et kaks päeva tagasi olid meil sedasorti vaated:



Nüüd on õnneks maailm end ilusasti kokku võtnud, ilusad lumekostüümid on porijopede ja kõrrekõdukaabude vastu välja vahetatud ja õnnelik aiarahvas kappab tagasi aeda. Tervitama uute tulemisi ja üllatuma unustatud vanadega taaskohtumisest. Mul, näe, tokkroosid otsustasid kolmanda aasta veel siin elada ja olla. Tundub, et kõik eelmise aasta sordid õitsevad ka tänavu.




Igihalide üle on mul hea meel. Neid sai siin eelmine suvi "kogutud", kõik paljunesid hoogsalt ja tundsid end hästi. Jääb üle veel vaid õitsemist oodata. Hehehee!
Tegin ka kasvuhoones esimese rünnaku. Koristasin eelmise aasta prahti, kaevasin.
Kõik teevad oma blogides maitsvatele salatitele reklaami, ma esitlen siis ühte teist taime, salati moodi asi, kahjuks söögiks kahtlane. Eelmisel kevadel ostsin värvilist sigurit, (link) lootsin salatite sisse vürtsikamaid lehti. Ai jummel, see oli kui võilill, viha-kibe taim. Välimus oli ka võilille oma. Enamuse rookisin juba eelmine aasta kasvukast välja. Aga vat milline ta praegu välja näeb! Niisugune punane ja kortsus. Äkki kõlbab süüa kah?

Üks küsimus veel suurele ringile. Mul kasvuhoones kaks viinamarja. Nende all ja ümbert väga nagu kaevata ei tahaks. Lõhun veel juuri või midagi. Aga umbrohi tikub ligi. Mõtlesin, et kataks nende ümbert maapinna millegagi. Peenravaibaga näiteks? Ise sellega nagu väga rahul pole, kardan, et äkki mõni hiir teeb sinna alla pesa. Mul läks paar plataani sellise asja pärast loojakarja.
No ja siis ma mõtlesin, et külvaks muru? Nii meeter ringis ümber taime? Et seda poleks palju, jõuaks murukääridega pügada küll. Vist. See on nagu imelik natuke, ma pole kuulnud, et keegi kasvukasse muru külvaks ... :P
Et mis te arvate?

6 kommentaari:

Tii ütles ...

Salatsigurit peaks vist pleegitama (valguse eest varjama)et vähem kibe oleks.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Tõenäoliselt. Mulla alt ta niimoodi tuli ja matsin ta uuesti.

MUHEDIK ütles ...

Mulle küll see salatsigur maitseb, teda ei tasu segasalatisse ainult väga palju panna.

Mis umbrohi Sul seal kasvuhoones siis nii metsik on? Mul tuleb sinna vahetevahel ainult vesiheina ja selle kitkumine ei tee ühelegi juurele kurja. Muru hakkab seal ju ka laiutada tahtma. Peenravaip vist pole ka hea mõte, selle all hakkab jälle muld ka surema, proovi ehk umbrohtu mõnda aega ajalehega pimendada, siis kui ta kadunud on, koristad lehed kokku.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

no ikka need va orasheinad. Ega neid palju pole jah aga need kakski pole mulle meeltmööda
perfektsionism aiahullu moodi :P

Kadakas ütles ...

Supermarketites on müügil salatisegu, kus ka selline punane leht sees ja mõru ta pole. See salatisegu on korjatud väga beebieas taimedelt - 5-7cm pikad lehed, ehk on sinu punane kah just praegu paras lehehaaval saagikoristuseks?

Ma muru kasvukasse ei külvaks - ega see orasheina ei taltsuta ja siiis teda veel raskem välja kitkuda.

Eve Piibeleht ütles ...

Orasheina ei taltsuta üldse miski peale järjekindla väljakiskumise, ei võta seda põletusrohimine ega Roundup...ja muru paneb ta lihtsalt nahka.