kolmapäev, 7. detsember 2011

Paar tähtsat asja ehk uue aasta lubadustega tuleb varakult alustada, jõuab rohkem ... lubada ... igal juhul!

Mulle eriti ei meeldi tegelikult igasugu lubaduste üles kirjutamine (mis ma kirjutan, võib-olla ei jõua järgmine suvi üldse aeda, kust mina tean, eks ole!?) ja nimekirjad ka ei meeldi. Ja igasugu imelikud lubadused a la koristan see aasta kogu aeg, saan vähe rikkamaks ja võtan paar kilo alla - no ei ole tegu ei nägu sellistel lubadustel minu jaoks. Tuleb ikka normaalsuse piiridesse jääda.

A paljugi, mis ei meeldi, ikkagi tehakse!
Minu nimekiri järgmiseks aiandusaastaks:
1. See kena terrassikene siin suveukse ees tuleb remontida. Paadisild küttepuudeks ja paeplaadid asemele. Selle asjaga on küll ka mitu "aga", näiteks see, et siin õitseb mitu posu tulpe ja nii tuleb seda terrassi jupi kaupa teha. Aga tegema peab sest kasutasime seda ehitades vanu laudu ja ajaga tekkis paadisillale mitu laia auku.
2. See õueahi. Pizzade ja leivukeste ja kana küpsetamiseks.
Aga enne kui seda tegema saab hakata, tuleb mehega mitu tuleohutus-müürsepatöö-teemaõhtut pidada. No ma ei tea, kas ma pean vastu. :P
3. Valge peenra laiendus tuleb korda teha. Ma sonkisin selle koha sügisel nii segi, et ma pean seal tahes-tahtmata midagi ette võtma. Ei tea, kas valgeõielisi rododendroneid on olemas? Ma ühega hea meelega katsetaks.
4. Võtan paar kilo juurde ... haahaaahaa, jõulude paiku kindlasti! Edasi loodame, ehk ... :)

Rohkem ei julge miskit plaani võtta. Sest minu tavaelu on mul ka plaanis ja seegi võtab rohkesti aega ja energiat. :D

12 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Paeplaadile pane ikka kindlasti kangas alla. Nagunii hakkab sinna plaatide vahele igasugust saasta end külvama, kangaga pääsed vähemalt püsiumbrohtudest. Ma ühes kohas betoonipraos ei saa vist iialgi orasheinast lahti, olen mürgitanud, põletanud, tolku ei midagi.

MUHEDIK ütles ...

Tubli tüdruk, et nii vara järgmisele aastale mõtled:)
Mina oma laiskuses üritan enne vanadest asjadest lahti saada.

Mari ütles ...

Hea idee andsid! Hakkan ka sel aastal varakult oma lubadusi-lubamisi järele mõtlema ja kirja panema, muidu kujuneb ikkavälja nii,e t 1.jaanuaril uimase peaga lubad kes-teb-mida kokku ja katsu neid siis pidada:)
Aga valge rodo on täiesti olemas ja imeilus!

iirisesõber ütles ...

On küll valgeõielisi rododendroneid
CUNNINGHAM WHITE ,POHJALAS DAUGHTER,CATAWBIENSE ALBUM, igihaljaid ja ka heitlehine- WHITE LIGHT

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Googeldasin kõiki. Vaimustavad!

Köögikata ütles ...

Ma julgeks vist ainult tavaelu plaani võtta. :oP

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Unistama peab ka natuke. ;)

mustkaaren ütles ...

Aastalõpu eufoorias lubatakse ikka igasugu asju, mis tavaolukorras pähegi ei tule;) aga mõistlik inimene lubab oma lubadused aegsasti ja mõistuse piirides ära:D
Paas ja rodo hoia ka yksteisest kaugele, sest paas e lubi eraldub pinnasesse ja rododele ei meeldi aluseline pinnas. Seda teavad vist kõik, ma lihtsalt tahtsin maru tark olla:D:D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ole pealegi.
Rodo ja paas on mul aia eri nurkades. Rodo tahab vist turvast? Seda mul on paras hunnik, ehk jagub

Tsiil ütles ...

see on nagu pakkimisega: tuleb hoolikalt nimekiri koostada ja siis see ära kaotada :) ma loodan, et blogeris seda ei juhtu :)

Tahaks suisel aal sääl terrassi peal kepsutada nii u kokkutuleku paiku :?
Või teine versioon - pane aalujad uuendama:)

mustkaaren ütles ...

just-just: talgulised teevad mootorsaega koledat häält, sina aga keedad talgusuppi (hea puljong tuleb min 4 tunniga, tahate ju head suppi?) ning käid vahepeal näitamas, kuhu tuleb lõhutud puud laduda ja kuidas sillutise tegemine käib.
Muide, kuppel-leivaahju kohta on 1 artikkel selle aasta Maakodus, ei mäleta kas nr 7, 8, v 9. Mitu inimest kirjeldasid oma leivaahju tegemist ja yks väljamaal leivaahjukoolitust saanud mees rääkis ka. Ilusad pildid juures ning netiaadresse. Nii ilusad ahjud, et tee või ise.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

toksi googlesse cob oven või earth oven, saad ka massiliselt tulemusi.
Kõik mätsivad kuskil midagi.
A meil on iga teemaga mingi AGA.
Seda ahju tahaks teha katuse alla, ilma meheta ei saaks kuidagi hakkama. Ja miks peakski kui mul on pesuehtne müürsepp kodus?
Terrass ei tule ka tavaline klassikaline. Pigem nagu mägimaastik.