neljapäev, 14. aprill 2011

Täna mängisime poodi

Kolmeaastane kutsus, et tule minu poodi!
Mina läksin. Seal värvilised klotsid ritta laotud, need on koogid.
Valin siis välja ühe kollase, et palun mulle sidrunikooki.
Poiss vastu, et seda ei saa, see on näritud.
Ma ütlesin, et tohoh, näritud?!
Jaa, ütles poiss, kass näris.
Ei nohh! Kui kass näris, siis seda ma muidugi ei taha! Anna mulle see teine siis. Anna maasikakooki,
Poiss jälle, et seda ka ei saa.
No miks?
See on liiga kallis!

Tulingi tühjalt tulema ... :D

6 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Õige kaupmees:D, ostjale ikka praaki ja hirmkallist pähe ei määrita:) Sa peaksid edaspidi rikkama näo ette tegema.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

teeskle rikast :D

Nodsu ütles ...

Ai kui vahva :)! Neid laste tegemisi-ütlemisi on alati tore lugeda. A vaene kaupmees läeb niimoodi pankrotti ju, kui oma kaubast üldse lahti ei saa...

Tsiil ütles ...

Nii tore!

Köögikata ütles ...

Superlahe!

irve ütles ...

Tulin EPList lausa kommentaarima..

Selline käitumine on ülihuvitav: sisuliselt peegeldas laps oma viimase repliigiga põhilauset, millega tema reeglina poest asju ei saa. See, et ta tegi seda müüja rollis peitis selle osavalt ära.