esmaspäev, 18. aprill 2011

Eile ...

... oli pärast lõunat nii hea ilm, et läksin riisuma ja tegin seda mitu tundi järjest. Pole ammu niimoodi kevadel mässanud. Andis ikka riisuda! Aga vähemalt õuepealse sai korda, ilus kohe. See eest oln täna hommikul täitsa haige inimese moodi. Väsinud ja pea uimane, kondid valutavad. Üledoos kevadet ja füüsilist tööd.
Täna ma välja ei lähe. Naudin eemalt. Teki seest.

7 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Oh Sa vaeseke, katsu need kondid ikka ruttu pehmeks saada, aina ilusamaks ju läheb.
Meie nädalavahetus möödus küll hoopis mittemidagitehes ja kondid tunduvad päris korras olema:)

Eve Piibeleht ütles ...

Ma hommikul olin ka üsna puuhobune. Aga kuna see mind tööleminekust ei päästnud ja terve hommikupoolik tuli ringi sibada, on nüüdseks tänu liikumisele juba päris hea.

Nodsu ütles ...

Samad sõnad siitpoolt, ma lasin 5h ühtejutti, ilusaks sai, aga mitte veel kõik... täna on totaalne värskeõhumürgitus... aga kondid-lihased väga haiged õnneks polegi :)

Helve ütles ...

rõõm kevadest on suur. nii kaua ju oodatud.
aga homme saad kindlasti juba õue.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Täna eriti ei kipugi. Meil nii kõva tuul täna ... see kisub kõrvad peast

kaaren ütles ...

Ningck pärastpoole, lõunapäikese meelitavates & kutsuvates kiirtes, mahlade liikumist tundes imbud õue, näol vabandav ilme, et otsustasid toa pimeduses & kalkuses veeta need tunnid, mis kuuluvad su Aiale;)
Tervitab Aiahull Haige Looduspoeet:D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Haaa! Pole mul toas midagi pime! Kuigi varsti vist on, sest tomatid ... ja kurgid idanesid ka kõik ... ma külvasin ju jaoga :)