reede, 7. jaanuar 2011

Ühtlaselt lumine ehk HEAD UUT!


Lumi sajab jälle. Ega see kevad niipea tule. Vangistus kestab edasi ja lumelabidas läks ka katki.

9 kommentaari:

Hiline ütles ...

Sajab, kuramus, jah. Labidad küll terved, aga mees mul "katki", hääl endal täitsa ära ja palavikku ka, aga trügib nagu hull sinna tuulisesse-lumisesse õue :(
Ja pidi paar päeva sula tulema, siis krõbedamad külmad - brrrrr...!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Peab ruttu mõne iglu ehitama ...

Köögikata ütles ...

Mu lumelabidas õnneks veel terve. Seega ei mõtle ma mingi farmville peale ka. ;o)

Anonüümne ütles ...

Mõtlesin ennist, et panen lindudele seemneid juurde. Poolel teel pidin lumme ära uppuma. Tegelikult ka! (Ühes käes oli ju seemnekott) Ja just eile sain selle raja korralikult puhtaks tehtud:( JA TULEB AGA JUURDE SEDA VALGET KRAAMI! Appi....
Svea.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Meil õnneks lindude söögilaud akna all. Hea mugav opereerida.
Ärge pange pahaks, et ma tolle Farmvillega kiusan ja ummistan vahest. See on ;P üks meelelahutus lume alla kinni jäänud aiapidajale, pole paha. Praegusega hakkab juba pisut tüütama ennastki aga kevad on veel kaugel.

MUHEDIK ütles ...

Kevad tuleb täpselt õigel ajal, küll näed:)

Sokkide asemel koo põlvikuid, laste jalad ju lühikesed ja aeg läheb kah rutem.

Või alusta uute taimede tellimustega:)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

ahh et taimi tellima ...? Ui jumal! Ma olen piilunud küll igasugu katalooge, eks seemnemaailmast tuleb kindlasti miskit võtta, siis veel see roniroosi-mõte, vat jah, aga ostma küll veel ei hakka. Enne peab euroga ära harjuma, ikke peris imelik tunne on, taskus kümme "kopikut" ja sellega peab nüüd 8-liikmeline pere kuu aega söönuks saama. Imelik on jahh.

Köögikata ütles ...

On jah imelik. Eriti kontrast: kui arvutad, on see 20-eurone paberraha väga suur, aga 20-sendine jälle nii väike raha. Kuidagi ei oska orienteeruda.
Maalehe naljaküljel oli täna hea sõnaseletus: EUR - Eesti Uus Rubla

Tsiil ütles ...

eesti uus rubla on küll peris kena :D
mina ei saa kuidagi vanast veel kokkuvõtet tehtudki